тю, вистачить трамвая на Сихів, із продовженням ліній на Рясне, Топольну, Кривчиці, до автовокзалу/Княгині Ольги, і це все за ціною однієї-двох станцій метро :)
Трамвай - минуле. Метро - майбутнє. Трамвай має низьку швидкість, малу пасажировмісткість, створює затори на дорогах. Чим більший розмір трамваю, тим більше корків на вулицях. Метро має всі переваги перед трамваєм та іншими видами міського транспорту. Врешті-решт, метро - ознака сучасного великого міста. Однієї можливості не дає метро. Вкрасти гроші на будівництві місцевій владі. Його будуть будувати незалежні організації. Тому в нас будують непотрібний трамвай на Сихів. А той Сирватка, що начальником ЖЕКа на Санта-Барбарі працював Вам, часом, не родич?)
Да будь-який. Ви показали фотографію сучасного красивого трамваю. Але подивіться, по якій широкій вулиці він їде. Як наша Кн.Ольги, або Червоної Калини. Нехай би там ходив. Але в центрі міста трамвай для Львова шкідливий. Половина корків від нього. Це Вам скаже будь-який водій. Ще. Хоча сам трамвай екологічно чистий, але своїм тихим ходом та зупинками на вузьких вулицях провокує страшне викидання в повітря шкідливих речовин автомобілями. І уявіть, скільки часу буде їхати трамвай на Рясне-2. До того ж не у всі райони його можна провести через різні причини. Впевнений, майбутнє за метро.
"Різниця між прогресивним та відсталим містом полягає не в якості доріг чи метро. Вона полягає в якості пішохідної зони. Я бачив африканські міста, які мають найновітніші дороги, але в цих містах у багатьох людей немає чистої води. Метро - це теж не ознака благополучного міста. В жахливих містах теж є метро."
Думаю alex-shutyuk тобі варто було уточнити критерії мрії.
Майбутнє за системами BRT та LRT, якщо ми говоримо про міський громадський транспорт.
Метро це шалено дорого і довго. А ще експлуатація. Метро збиткове(якщо вартість квитка менше 10грн.) І де Львову взяти стільки пасажирів в період 11:00 - 16:00 і на вихідних? Чи воно має працювати тільки в години пік? :))
Це під землею. Фу.
Навіть всілякі там нафто-арабські країни роблять собі модні трамваї, а не метро.
Просте питання. Як людям діставатись з Рясне до центру? Трамваєм? Велодоріжкою чи пішохідною зоною? По вул.Шевченка? А з Рясне-2? А як з Сихова? Доїде трамвай до "Трудових резервів". Далі корок. Скоро побачите, як воно буде. Чи будем ламати забудову на Франка та Снопківській і робити трасу на 4 полоси з трамвайною лінією посереду? А може Стрийський базар знесем? Питання сполучення з віддаленими спальними районами радикально вирішить тільки метро. Про ціни на квитки та період з 11 до 16 години не варто уваги. Ці питання вирішуються. Метро збиткове? А трамвай з тролейбусом що? Дохід дають? Вони теж збиткові. А в години, коли мало пасажирів просто скорочується кількість рухомого складу на лініях. Так роблять і зараз з трамваями, тролейбусами та маршрутками.
Не буде Львів пішохідно-роверовим. Можливо історичний центр. Але і це навряд. В нас свої традиції та вподобання. Методи колумбійської столиці не для нас.
В нас теж заборонено на деякі вулиці заїзджати. Тільки все одно їдуть і боларди не допомагають. Час покаже. Наступного року піде трамвай, все побачимо.
Reply
Reply
Однієї можливості не дає метро. Вкрасти гроші на будівництві місцевій владі. Його будуть будувати незалежні організації. Тому в нас будують непотрібний трамвай на Сихів.
А той Сирватка, що начальником ЖЕКа на Санта-Барбарі працював Вам, часом, не родич?)
Reply
( ... )
Reply
І уявіть, скільки часу буде їхати трамвай на Рясне-2. До того ж не у всі райони його можна провести через різні причини. Впевнений, майбутнє за метро.
Reply
( ... )
Reply
Reply
Читати більше:
http://pb.platfor.ma/enrique-penalosa/
Думаю alex-shutyuk тобі варто було уточнити критерії мрії.
Майбутнє за системами BRT та LRT, якщо ми говоримо про міський громадський транспорт.
Метро це шалено дорого і довго. А ще експлуатація. Метро збиткове(якщо вартість квитка менше 10грн.)
І де Львову взяти стільки пасажирів в період 11:00 - 16:00 і на вихідних? Чи воно має працювати тільки в години пік? :))
Це під землею. Фу.
Навіть всілякі там нафто-арабські країни роблять собі модні трамваї, а не метро.
Reply
А як з Сихова? Доїде трамвай до "Трудових резервів". Далі корок. Скоро побачите, як воно буде. Чи будем ламати забудову на Франка та Снопківській і робити трасу на 4 полоси з трамвайною лінією посереду? А може Стрийський базар знесем?
Питання сполучення з віддаленими спальними районами радикально вирішить тільки метро. Про ціни на квитки та період з 11 до 16 години не варто уваги. Ці питання вирішуються. Метро збиткове? А трамвай з тролейбусом що? Дохід дають? Вони теж збиткові. А в години, коли мало пасажирів просто скорочується кількість рухомого складу на лініях. Так роблять і зараз з трамваями, тролейбусами та маршрутками.
Не буде Львів пішохідно-роверовим. Можливо історичний центр. Але і це навряд. В нас свої традиції та вподобання. Методи колумбійської столиці не для нас.
Reply
Свої традиції... ахахахахаха
Надобраніч. Рожевих вам вагончиків метро ;)
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
Є геніальне рішення у Франції:
( ... )
Reply
Leave a comment