Leave a comment

alex_shutyuk December 7 2014, 14:56:57 UTC
Ви, мабуть, маєте на увазі такий трамвай.


Але ж бувають ще й такі.

Reply

mayor_chistow December 7 2014, 15:07:14 UTC
Да будь-який. Ви показали фотографію сучасного красивого трамваю. Але подивіться, по якій широкій вулиці він їде. Як наша Кн.Ольги, або Червоної Калини. Нехай би там ходив. Але в центрі міста трамвай для Львова шкідливий. Половина корків від нього. Це Вам скаже будь-який водій. Ще. Хоча сам трамвай екологічно чистий, але своїм тихим ходом та зупинками на вузьких вулицях провокує страшне викидання в повітря шкідливих речовин автомобілями.
І уявіть, скільки часу буде їхати трамвай на Рясне-2. До того ж не у всі райони його можна провести через різні причини. Впевнений, майбутнє за метро.

Reply

alex_shutyuk December 7 2014, 15:10:55 UTC
vbhjckfd December 7 2014, 16:11:10 UTC
Класичний автомобіліст detected

Reply

ext_1700079 December 7 2014, 18:35:35 UTC
"Різниця між прогресивним та відсталим містом полягає не в якості доріг чи метро. Вона полягає в якості пішохідної зони. Я бачив африканські міста, які мають найновітніші дороги, але в цих містах у багатьох людей немає чистої води. Метро - це теж не ознака благополучного міста. В жахливих містах теж є метро."

Читати більше:
http://pb.platfor.ma/enrique-penalosa/

Думаю alex-shutyuk тобі варто було уточнити критерії мрії.

Майбутнє за системами BRT та LRT, якщо ми говоримо про міський громадський транспорт.

Метро це шалено дорого і довго. А ще експлуатація. Метро збиткове(якщо вартість квитка менше 10грн.)
І де Львову взяти стільки пасажирів в період 11:00 - 16:00 і на вихідних? Чи воно має працювати тільки в години пік? :))

Це під землею. Фу.

Навіть всілякі там нафто-арабські країни роблять собі модні трамваї, а не метро.

Reply

mayor_chistow December 7 2014, 19:11:32 UTC
Просте питання. Як людям діставатись з Рясне до центру? Трамваєм? Велодоріжкою чи пішохідною зоною? По вул.Шевченка? А з Рясне-2?
А як з Сихова? Доїде трамвай до "Трудових резервів". Далі корок. Скоро побачите, як воно буде. Чи будем ламати забудову на Франка та Снопківській і робити трасу на 4 полоси з трамвайною лінією посереду? А може Стрийський базар знесем?
Питання сполучення з віддаленими спальними районами радикально вирішить тільки метро. Про ціни на квитки та період з 11 до 16 години не варто уваги. Ці питання вирішуються. Метро збиткове? А трамвай з тролейбусом що? Дохід дають? Вони теж збиткові. А в години, коли мало пасажирів просто скорочується кількість рухомого складу на лініях. Так роблять і зараз з трамваями, тролейбусами та маршрутками.

Не буде Львів пішохідно-роверовим. Можливо історичний центр. Але і це навряд. В нас свої традиції та вподобання. Методи колумбійської столиці не для нас.

Reply

ext_1700079 December 7 2014, 19:32:26 UTC
Ой пцц... не можу =D

Свої традиції... ахахахахаха

Надобраніч. Рожевих вам вагончиків метро ;)

Reply

mayor_chistow December 7 2014, 20:43:48 UTC
Мені інші сни сняться. Я в даний час по мобілізації в зоні АТО служу. Щоб ти міг там у Львові на роверку возитися.

Reply

noddeat December 7 2014, 20:38:39 UTC


Це зона B у Кракові - в’їзд без спеціального дозволу заборонений. Корків у зоні B нема.

Reply

mayor_chistow December 7 2014, 20:45:12 UTC
В нас теж заборонено на деякі вулиці заїзджати. Тільки все одно їдуть і боларди не допомагають. Час покаже. Наступного року піде трамвай, все побачимо.

Reply

noddeat December 7 2014, 20:56:24 UTC
>Тільки все одно їдуть і боларди не допомагають.

Є геніальне рішення у Франції:


Ідіот-водій пробує об’їхати шлагбаум зліва і колесо намертво застрягає в ямі.

Reply


Leave a comment

Up