Вижимка з =1=, по суті: Стаття: "Зрештою, використання шолому може створити хибне відчуття безпеки і спонукати до ризику, на який велосипедисти без шолому не наважилися би." Перший коментар: "Якщо ті вм"ятини що є на моєму шоломі перенести на мою голову, трендець -мене немає!" Подальше обговорення пропоную вважати беззмістовним :D
Ну, по-перше, не я. По-друге, мене мало обходять шоломи на пішоходах, по причині їх низької швидкості руху. А от світовідбиваючі елементи - обходять.
Хоча якщо взяти до уваги Вашу, Дем’яне, позицію, то для популяризації ровера треба просто дозволити що завгодно. Наприклад, ганяти на роверах з несправними гальмами чи ще щось. Адже обов’язкова перевірка ТЗ до початку руху відлякуватиме потенційного користувача такого ТЗ, нє? ;)
І, нарешті, аби прокотитися головою по асфальту, достатньо піруету через кермо шляхом різкого гальмування переднім гальмом. Абсолютно звичайнісінька помилка початківця, нє?
«До речі, цікаво чому лише в країнах типу рашки, Казахстану і Юкрайни намагаються пропхнути ці світловідбивачі на одязі пішоходів(!) ?»
тому що водій автомобіля сприймається як снігова лавина, а не людина, що може приймати рішення чи відповідати за свої дії. це не те, шоб якась новина, так було раніше скрізь.
«Вже десятки разів писав, що шоломи і всіляка амуніція відлякує невелосипедистів сісти на ровер і почати їздити, а не кататися на вихідних по парку.»
Це правда, але в мене нема враження, шо велосипедисти в Україні зацікавлені у тому, шоб невелосипедисти сіли за ровер. Є враження, шо вони хотять бути такою собі елітою.
У цьому сенсі пропаганда шолому чи пропаганда дорогих роверів - елемент тієї самої політики. Дуже малоймовірно, шоб в Україні шоломи стали обов’язковими, так шо неважливо.
2. velotransport.info
Reply
Reply
Стаття: "Зрештою, використання шолому може створити хибне відчуття безпеки і спонукати до ризику, на який велосипедисти без шолому не наважилися би."
Перший коментар: "Якщо ті вм"ятини що є на моєму шоломі перенести на мою голову, трендець -мене немає!"
Подальше обговорення пропоную вважати беззмістовним :D
Reply
Reply
По-друге, мене мало обходять шоломи на пішоходах, по причині їх низької швидкості руху. А от світовідбиваючі елементи - обходять.
Хоча якщо взяти до уваги Вашу, Дем’яне, позицію, то для популяризації ровера треба просто дозволити що завгодно. Наприклад, ганяти на роверах з несправними гальмами чи ще щось. Адже обов’язкова перевірка ТЗ до початку руху відлякуватиме потенційного користувача такого ТЗ, нє? ;)
І, нарешті, аби прокотитися головою по асфальту, достатньо піруету через кермо шляхом різкого гальмування переднім гальмом. Абсолютно звичайнісінька помилка початківця, нє?
Reply
Reply
тому що водій автомобіля сприймається як снігова лавина, а не людина, що може приймати рішення чи відповідати за свої дії. це не те, шоб якась новина, так було раніше скрізь.
Reply
( ... )
Reply
І звертатися в РА щоб поправили
Reply
Reply
Це правда, але в мене нема враження, шо велосипедисти в Україні зацікавлені у тому, шоб невелосипедисти сіли за ровер. Є враження, шо вони хотять бути такою собі елітою.
У цьому сенсі пропаганда шолому чи пропаганда дорогих роверів - елемент тієї самої політики. Дуже малоймовірно, шоб в Україні шоломи стали обов’язковими, так шо неважливо.
Reply
Leave a comment