Изображая жертву (Россия, 2006) Кирилл Серебринников

Jun 09, 2013 00:28

така собі трагікомічна інтерпретація Гамлета. до нього так само приходить привид покійного батька у капітанській формі, мати збирається одружитися із дядьком і помста. тільки у Шекспіра героя ведуть обставини, тут таки він їх створює. тим більше, від нічого робити, лишаючись осторонь, спостерігаючи, маніпулює людьми. образ дуже сильний у драматургії, проте ніколи мені не подобався. Гамлет видається мені людиною, у якої єдина ціль у житті - це постраждати. за межами відповідних обставин їй не комфортно. так само у Серебреннікова він не викликає симпатії чи жалю. ба, більше він надміру не приємний. 30-річний, але не зрілий хлопчик, який не знає, що він робить у цьому світі. розумний, але його нічогісінько не цікавить і не захоплює. начебто не має емоцій. і розважається, насміхаючись над іншими.


прекрасний гротеск. я сміялася і плакала. смішнючі сцени, вдалі символи, образи. Серебренніков постібався на славу. спершу не могла відійти від епізоду рекострукції вбивства дівчини у біо-туалеті героєм Марата Башарова. потім монолог дівчини Валі-Гамлета під час стимуляції йому туйвоно:). далі прекрасна Ахеджакова у ролі офіціантки-гейші. і блискучий 10-хвилинний монолог Віталія Хаєва про етат суровий мір, і дибілів навколо. він, людина звичаїв попереднього покоління, повністю безпорадний у новій системі координат.
Серебренніков поки шо мій улюблений сучасний російський режисер.

image Click to view



п.с. тепер маю непереборне бажання якось втрапити на постановку п'єси Преснякових, за якою зняли цю стрічку.

кіношне

Previous post Next post
Up