לבי נמלאה חדווה, וכל נפשי צהלולים, למשמע הגרסה המעודכנת של
פרסומת הרדיו של עדן-טבע-מרקט.
"כמו כל סופרמרקט, רק בריא יותר."
כן, רבותי, שמעתם נכון: "רק בריא יותר." מסתבר בסוף ששאר הרשתות אינם למעשה מרעילים יתומים, לפחות לא מאוד. vive la différence. לשמוע תיקון לטובת אמת בפרסום, איך אומרים, זו ממש חוויה.
עכשיו אני יכול להפנות את תשומת ליבי לנושאים אחרים. כמו מידת האמינות ו/או זלזול בלקוח של מי שמפרסם את המוצר שלו בסיסמא "אל תחשבו פעמיים!".