קנטינה - מסעדה שאסור להכנס אליה

Jun 19, 2009 10:41



איכשהו הצלחתי לפספס את הסיפור הזה כשהוא פרץ: בעל מסעדת קנטינה בתל אביב לא התחשב בחולת סרטן שהזמינה מקום מראשתקציר האירוע - בעלה של דליה גלבוע חולת סרטן הזמין מקום מראש במסעדת קנטינה בתל אביב, והדגיש שהשולחן חייב להיות במרפסת. כשהגיעה החבורה הסתבר שלא נשמר עבורם מקום במרפסת. במקום להתנצל בעל המקום התנהג בגסות וטען שהגברת גלבוע מתחזה רק כדי לא לשבת ( Read more... )

אוי, אוכל, צרכנות

Leave a comment

Comments 18

talash June 19 2009, 11:59:48 UTC

הבעיה האינהרנטית של הרבה בעלי עסקים (ולא רק בעלי עסקים, בכלל) בארץ היא איזשהי הנחת יסוד או אפילו לא הנחת יסוד-- פחד-- שה"לקוח משקר." נתקלתי בזה המון כשעבדתי בתמיכה ואף פעם לא הבנתי את זה ואני לא מבין את זה גם עכשיו. למה לא לצאת מתוך נקודת הנחה של אמון כלפי הלקוח כמו במקומות נורמליים? למה לעשות בירורים וחקירות שב"כ של שלוש שעות בשביל לתת הנחה של שקל תשעים?

המקרה הזה הוא ממש לא יוצא דופן, הוא קיים במימדים קטנים יותר בכמעט כל עסק בישראל. "הלקוח עלול לשקר. אנחנו צריכים לוודא שהוא לא."

WTF?.

Reply

antongarou June 19 2009, 20:44:09 UTC
אני חושב שחלק מזה נכנס בצבא בגלל המת"ש על כל דבר והעיסוק האובססיבי בחפצי אפסנאות שחתומים עליהם.

Reply


avgboojie June 19 2009, 17:50:17 UTC

אותי הורס שצריך להגיע חולה סרטן עם סיפור סוחט דמעות כדי שאנשים ירגישו שזה לגיטימי להחרים מסעדה עם שירות מחורבן ומנהל גס רוח.

Reply

leetal June 19 2009, 18:29:42 UTC
מה שהיא אמרה.

Reply

antongarou June 19 2009, 20:46:13 UTC
אני חושב שזה יותר עניין של הפיכת החרם לרשמי. אני יודע שאם הייתי רואה כזה דף "המלצות" כשהייתי מחפש מסעדה לאכול בה פשוט הייתי עובר הלאה ומחפש מקום אחר.

Reply

yael_cwen June 20 2009, 07:37:57 UTC


זה פשוט סמן קיצוני. אנחנו מדברים פה על ישראל, ולא תמיד כשמישהו מספר שהתייחסו אליו לא יפה הוא גם צודק. הרי לא חסרים אנשים שנכנסים למסעדה, חושבים שהיא שלהם ומתחילים לצעוק על הצוות אם לא קיבלו כל מה שרצו ואחר כך עוד הולכים וכועסים על היחס שקיבלו, למרות שהצוות מצידו היה באמת אדיב עד כמה שאפשר.

במקרה הזה היה כל כך ברור מי הצד הצודק ומי לא, וכנראה כל כך הרבה אנשים נזכרו בחוויה האישית שלהם במקום והבינו שהיא לא יוצאת דופן, שזה מה שגרם לכדור השלג להתחיל להתגלגל.

Reply


leetal June 19 2009, 18:32:36 UTC
מסכימה איתך, אבל לא מפתח לי הלינק, אז אני תוהה - הביקורות הגרועות הן מלפני שהתחיל הקמפיין נגד המקום, נכון?
אני די משוכנעת שכן, הרבה יותר סביר שזה מקום גרוע בכל מקרה...
בלי קשר למצבה של אותה אישה, אדם שמתייחס ככה אל לקוחות לא ראוי ללקוחות... :/

Reply

yael_cwen June 20 2009, 08:10:10 UTC


כן, החל מ 2006. (המקום נפתח כנראה ב 2005). את רואה ביקורות על השירות באופן מאוד עקבי עם סיפורים מאוד דומים זה לזה.

היו אפילו שני סיפורים דומים. אחד נדמה לי שמ 2007 או 2008 על אנשים שהזמינו מקום בפנים בחורף וכשבאו הושיבו אותם במרפסת וגם כעסו עליהם, והיה עוד סיפור ממש אותו דבר מאפריל האחרון על אנשים שהזמינו מקום במרפסת וכשהגיעו היה מלא במרפסת וגם בעל המקום כעס עליהם וטען שהם משקרים ולא הזמינו. ואת הביקורת הזאת הם פרסמו לפני שקרה הסיפור האחרון עם דליה גלבוע.
הם אפילו באו כל הדרך מכפר ורדים כדי להשתתף בהפגנה - כל כך הם נעלבו אז.

Reply

leetal June 20 2009, 09:05:19 UTC
איזה גרוע זה :P
פיכסה.
בעעעעעע.

Reply


עוד מסעדה מגעילה anonymous May 22 2010, 06:38:45 UTC
מאמא מפרומה באשדוד מגעילים

Reply

Re: עוד מסעדה מגעילה yael_cwen May 24 2010, 21:16:45 UTC
באיזו צורה?

Reply


Leave a comment

Up