Взагалі-то я не дуже люблю підіймати релігійні теми, але черговий рік підряд стаю свідком тієї самої картини. Після закінчення служби священик починає перераховувати людей, які зробили пожертву. Мало того, називаючи прізвище, каже і суму, яку конкретна сім"я виділила "на церкву": "Іваночки - 100 гривень, Петренки - 50 гривень, Козлови - АЖ 200
(
Read more... )
Comments 12
Reply
Reply
А про релігію я промовчу, бо буде срач).
Reply
щодо подарунків скажу навіть більше. на весіллях прийнято не тільки записувати. хто скільки подарував, а й ставити дві скриньки для подарунків: біля молодої і біля молодого =) якщо гості представляють сторону дружини - конверти йдуть їй, чоловіка - йому відповідно. така "традиція" практикується більше в тих сім"ях, де весілля організовують батьки (переважна на позичені гроші).
Reply
практикувати таке чи ні в храмі, то виключно прерогатива пароха. можливо, в такий спосіб він особливо хоче подякувати жертводавцям і заохотити інших. самі пожертви не є чимось поганим, адже священик живе з них. щодо того, що люди прагнуть аби їх оголосили поіменно - ну, то така їхня слабка природа, це не дуже добре, але я би дивилася на це поблажливо. людина, яка даючи пожертву в храмі, прагне людського визнання, за словами Ісуса, вже отримує свою винагороду - в якості цього визнання. ті, які роблять це, не афішуючи, - мають свою нагороду на небі. тому перших можна тільки пожаліти...
а про особливості галичан - то так і є, це іноді дратує, але переважно дуже веселить, особливо, якщо дивитися на то все збоку, а не жити в тому )))
Reply
Reply
західноукраїнська ментальність таки існує, і то далеко не завжди приємна штука(
Reply
для людей - ще оидн спосыб погладити своэ его
для церкви - створити умови кокнуренції, міряння гаманцями і удававною щедрістю, що сприяє збільшенню доходу церкви
Reply
Ну а щодо весіль, то це якась брєдова брєдятина, я таке вперше чую, я нічого не записувала, батьки навіть не заїкались про таке. Дарую подарунки виходячи з власної фінансової спроможності, а не методом математичної рівності.
Reply
Leave a comment