Ostin eilen puhelimen. Halusin nimenomaan Nokia 6555:n koska hei, onhan se hieno. No, sattuipa niin somasti että kyseistä puhelinta sai tästä lähistöltä ainoastaan dna:n liikkeestä, muualta se oli loppu. Ostin siis puhelimen, pelkän puhelimen huom, en liittymää
(
Read more... )
Comments 15
Niin sitä vaan, että kaikki on tapauskohtaista. Asiakaspalvelijoillakin on huonoja päiviä ja nekin erehtyy. Subwaylla ollessa musta oli aina ikävä ajatella, että ne asiakkaat, jotka on sattuneet käymään tosi huonoon aikaan tai saaneet jostain muusta syystä huonoa palvelua, ovat tuolla jossain kertomassa kaikille kavereilleen, että älkää menkö sinne, paska paikka. Kun meillä kuitenkin useimmiten sai (ja toivottavasti saa yhä, vaikken minä siellä olekaan) hyvää ja sujuvaa palvelua.
Reply
Taidat siis olla ensimmäinen henkilö joka on dna:ta minulle kehunut. :D
En siis suinkaan perusta mielipiteitäni yhteen tapaukseen vaikka tämä puhelinsotku oli kyllä omiaan pilaamaan kyseisen paikan maineen minun silmissäni (ellei se ollut jo pilalla entuudestaan). Mutta hyvä jos sinulla on kuitenkin toiminut.
Reply
Jos jostain valitan, niin Englannin postista ja Ranskan rautatieliikenteestä; mistään en ole niin huonoa palvelua kuin Ranskan juna-asemilta. Suomi on hyvän asiakaspalvelun kehto verrattuna niihin.
Reply
Ja P.S. musta on hyvä, että sana huonosta asiakaspalvelusta kiirii, koska tällöin usein laitetaan myös reklamaatioita tai sitten muuten vaan sana kulkee niin hyvin (ainakin Porin kokoisella paikkakunnalla), että asia kantautuu huonon palvelijan/pomon/tms. korviin, JOLLOIN asialle useimmiten tehdään jotain. Kukaan ei osaa kaikkea, mutta mitenkä mitään korjaamaan, jos ei saa palautetta?
Reply
Ennen joulua soitin sinne taas, ja silloin ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että tehdäänpä tästä nyt sitten häiriöilmoitus, että asia saataisiin joskus korjattua. Olin että jes, vihdoin. No, jes, mitään ei ole kuulunut ja sama paska yhteys on edelleen yhtä paska. Laitoin netin kautta aika kirjavan palautteen ja ilmoitin myös, mitä mieltä olen tällaisesta toiminnasta, ja MITÄÄN ei ole kuulunut asian tiimoilta. Että kiitti vaan dna. EN kyllä kanssakaan ole tämän puljun puolella yhtään MISSÄÄN.
Reply
Reply
No ei kun puhelinlaskut on nytkin minimaaliset niin että kortin vaihtaminen puhelimeen olisi suurempi vaiva kuin mitä saisin iloa ilmaisista minuuteista joita en kuitenkaan käyttäisi.
Sori, piti vaan päästä avautumaan. Kerrohan sitten tuliko avauskoodi ajallaan sähköpostiin!
Reply
Reply
Leave a comment