Puhelimista

Jan 13, 2009 19:34

Ostin eilen puhelimen. Halusin nimenomaan Nokia 6555:n koska hei, onhan se hieno. No, sattuipa niin somasti että kyseistä puhelinta sai tästä lähistöltä ainoastaan dna:n liikkeestä, muualta se oli loppu. Ostin siis puhelimen, pelkän puhelimen huom, en liittymää ( Read more... )

Leave a comment

Comments 15

thestrawberry January 13 2009, 18:31:34 UTC
Minulla on ollut DNA:n liittymä viimeiset seitsemän vuotta ja olen ollut siihen täysin tyytyväinen; ne ei edes koskaan valita, vaikka maksan laskuni kroonisesti pari päivää myöhässä. Lisäksi nykyinen puhelimeni on kytkyllä ostetty DNA-kaupasta, ja kun siihen tuli näyttöön vika, vein sen huoltoon ja sain sen viikon sisällä takaisin ilman mitään ongelmia (takuu 2 vuotta \o/), palvelukin on ollut yhtä myyjää lukuun ottamatta ystävällistä.

Niin sitä vaan, että kaikki on tapauskohtaista. Asiakaspalvelijoillakin on huonoja päiviä ja nekin erehtyy. Subwaylla ollessa musta oli aina ikävä ajatella, että ne asiakkaat, jotka on sattuneet käymään tosi huonoon aikaan tai saaneet jostain muusta syystä huonoa palvelua, ovat tuolla jossain kertomassa kaikille kavereilleen, että älkää menkö sinne, paska paikka. Kun meillä kuitenkin useimmiten sai (ja toivottavasti saa yhä, vaikken minä siellä olekaan) hyvää ja sujuvaa palvelua.

Reply

samooja January 13 2009, 19:04:57 UTC
Minulla oli joskus vuosia sitten dna:n liittymä jota pidin ehkä 2kuukautta. Mikään ei toiminut, laskut tulivat miten sattui (joskus saattoi tulla kolmekin laskua kerralla) ja asiakaspalvelu oli surkeaa. Vaihdoin liittymää hyvin nopeasti. Muutamalla ystävällä ja perheenjäsenellä on samansuuntaisia kokemuksia eivätkä ole kyllä hekään sen jälkeen kyseisen firman kanssa asioineet.
Taidat siis olla ensimmäinen henkilö joka on dna:ta minulle kehunut. :D
En siis suinkaan perusta mielipiteitäni yhteen tapaukseen vaikka tämä puhelinsotku oli kyllä omiaan pilaamaan kyseisen paikan maineen minun silmissäni (ellei se ollut jo pilalla entuudestaan). Mutta hyvä jos sinulla on kuitenkin toiminut.

Reply

thestrawberry January 13 2009, 20:07:08 UTC
Olen myös Suomen ainoa ihminen, jolla ei ole pahaa sanottavaa Kelasta, että joko mä saan parempaa palvelua tai olen ymmärtäväisempi kuin muut. Kontulan terveysasema mua välillä ihmetyttää, olen saanut viimeiset 4 reseptiä tapaamatta lääkäriä, mutta senkin hyväksyn, koska oli kesä ja ne nyt vaan on niin alimiehitettyjä. (Ja mun omalääkäri on vähän outo mutta mukava täti.)

Jos jostain valitan, niin Englannin postista ja Ranskan rautatieliikenteestä; mistään en ole niin huonoa palvelua kuin Ranskan juna-asemilta. Suomi on hyvän asiakaspalvelun kehto verrattuna niihin.

Reply

jenskari January 13 2009, 19:05:33 UTC
Huono asiakaspalvelu on sallittua ja sitä joutuu kaikki joskus kestämään, mutta osaamaton asiakaspalvelu ja se, että ihmisiä huijataan ostamaan kalliita puhelimia joita ei sitten voi käyttää on ihan eri asia. Ihan sama jos mä alkaisin Fonectalla selittään asiakkaille, että "Joo kiva ku soitit tänne, mutta en kyllä anna ainuttakaan numeroo koska se on niin hankalaa. Moikka."

Ja P.S. musta on hyvä, että sana huonosta asiakaspalvelusta kiirii, koska tällöin usein laitetaan myös reklamaatioita tai sitten muuten vaan sana kulkee niin hyvin (ainakin Porin kokoisella paikkakunnalla), että asia kantautuu huonon palvelijan/pomon/tms. korviin, JOLLOIN asialle useimmiten tehdään jotain. Kukaan ei osaa kaikkea, mutta mitenkä mitään korjaamaan, jos ei saa palautetta?

Reply


jenskari January 13 2009, 19:00:41 UTC
Mulla on myös dna:n nettiliittymä, jonka kanssa olen saanut tapella jatkuvasti. Se on ollut meillä elokuun alusta, ja aluksi noin kerran kuukaudessa netti ei pelannut, oli siis aivan jumissa ja latasi hitaasti jne. Mä olen noin tuhat kertaa soittanut niiden asiakaspalveluun ja häiriöilmoituksiin ja tekniseen tukeen ja mitään vikaa kuulemma ei ole. Mutta kun ne resetoi yhteyteni, se auttaa aina.

Ennen joulua soitin sinne taas, ja silloin ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että tehdäänpä tästä nyt sitten häiriöilmoitus, että asia saataisiin joskus korjattua. Olin että jes, vihdoin. No, jes, mitään ei ole kuulunut ja sama paska yhteys on edelleen yhtä paska. Laitoin netin kautta aika kirjavan palautteen ja ilmoitin myös, mitä mieltä olen tällaisesta toiminnasta, ja MITÄÄN ei ole kuulunut asian tiimoilta. Että kiitti vaan dna. EN kyllä kanssakaan ole tämän puljun puolella yhtään MISSÄÄN.

Reply


nerwende January 13 2009, 19:37:47 UTC
Oikein!

Reply


fanye January 13 2009, 19:41:13 UTC
Tämä olis varmasti voinut käydä millä tahansa operaattorilla, mutta sattuipa niin että mulla oli työpäivän jälkeen ylitöitä tehdessäni puhelimessä äänet päällä, ja sattuipa niin että juuri kun olin vihdoin lähdössä kotiin, puhelin soi ja siellä soitti DNA tarjoten ilmaista puhelinaikaa plaa plaa plaa, olisi pitänyt ottaa rinnakkaiskortti nykyisen sopimukseni vuoksi ja kun sanoin että ei kiinnosta, myyjä ei suostunut lopettamaan puhelua, vaan melkoisen aggressiivisesti kysyi että eikö ilmainen raha kiinnosta.

No ei kun puhelinlaskut on nytkin minimaaliset niin että kortin vaihtaminen puhelimeen olisi suurempi vaiva kuin mitä saisin iloa ilmaisista minuuteista joita en kuitenkaan käyttäisi.

Sori, piti vaan päästä avautumaan. Kerrohan sitten tuliko avauskoodi ajallaan sähköpostiin!

Reply


jaamar January 13 2009, 20:45:11 UTC
Jos nyt asiakaspalvelu ei pelaa ja vaikka kuinka yrittäisi järkevästi ajatella että se oli yksittäistapaus niin minulle ainakin jää silti ikävä olo joka tulee aina jos kyseinen liike tai ketju vain mainitaan. Esimerkiksi H&M:lle en tykkää mennä vieläkään vaikka oli vain yksittäinen huono kokemus. Menen kyllä joskus, mutta se ei ole koskaan ensimmäinen vaihtoehto jos en tiedä että saan nimenomaan juuri sieltä haluamani tuotteen. Mutta toivottavasti nyt saat homman pelaamaan kuitenkin.

Reply


Leave a comment

Up