До нас звернулися представники компанії AeroSvit, як вони нам представилися, за креативною допомогою у створенні останньої іміджевої кампании перевізника.
(Наша агенція є українською - головний офіс знаходиться у місті Києві. Але якщо зазвичай у побутовому та бізнес-спілкуванні більшість представників творчої групи радше спілкуються російською, ніж українською, то це зовсім не означає, що ми зневажаємо нашу рідну мову. У знак солідарності із захисниками єдиної солов'їної мови в Україні, деякі матеріали, починаючи з цього і надалі, ми будемо публікувати українською)
Отже. Велика невдача спідкала одного з найбільших авіа-перевізників країни. У кінці 2012 року українці дізнались, що справи компанії "АероСвіт" є критичними. Точно не відомо, що стало тому причиною: бездарний менеджмент, або (як у нас зараз звично) рейдерський захват бізнесу; але дещо ми знаємо напевно. Компания "АероСвіт" - банкрут.
Коли будь-яка компанія, що займається передпродажем товарів або послуг, починає хворіти таким майже смертельним недугом, як банкрутство, то багатьох неприємних симптомів позбутися майже неможливо. Серед них - масове невдоволення громадськості, яке вимірюється у сотнях, тисячах, та іноді у десятках тисяч засмучених споживачів.
Зрозуміло, що фінінсові справи такої компанії досить сумні. Але аеросвітівці знайшли в собі сили принаймні спробувати знайти рекламну агенцію, яка допомогла б згасаючому гіганту промовити бодай декілька останніх слів своїм уже колишнім клієнтам. Пошук агенції був справою неоегкою, адже ніхто із пафосних ненажерливих мережевих рекламних монстрів не забажав мати справи з клієнтом, у якого проблеми з фінансуванням. А креативна агенція "Рожева тапка" із розумінням поставилася до халепи, у яку потрапив "АероСвіт", та милосердно запропонувала взяти на себе креативну підтримку на безоплатній основі.
Перший принт ми зробили із найпростішим слоганом, який у лаконічній формі мав би донести до громадськості дійсний стан справ у компанії.
Також нас попросили зробити принт з "месседжем", який би давав зрозуміти, що компанія хоче віддячити своїм колишнім клієнтам, і ми вирішили використати для цього одну з найпопулярніших фраз, які чує кожен клієнт пасажирських авіа-перевезень.
Далі ми спробували ще трохи розгорнути тему "дикторських" фраз, але з більш зрозумілим змістом подій.
Ми створили ще один принт, для якого склали невеликий прощальний чотиривіршик та спробували обіграти знаменитий пташиний ключ із декількох інверсійних димових слідів, що залишають літаки.
* Все упомянутые в материале события, персонажи, организации и элементы графического дизайна выдуманные. Любые совпадения с реальными событиями, людьми, организациями и элементами графического дизайна случайны. Материал не для коммерческого использования.