Все так.. дуже щирі і близькі думки. Але Біблія - як і реальність - непроста, нелінійна, у ній є різне, і вона завжди повна "протиріч", тобто на кожне твердження є "захисна" формула від зловживань. Зокрема протиотрутою від тих, хто добре - сприймає як належне, і забуває шанувати і цінувати його, є наступне: "не мечіть бісер ваш перед свиньми", а далі пам'ятаю російське, яке не до кінця зрозуміле: "ибо обратятся и растопчут вас".. що означає "обратятся"? Що б не означало, я вважаю що любити і прощати ВСІХ треба в душі, не носячи зла і образ, будучи милосердними на слові і на ділі - але в певних межах. Водночас із цим всім поводити себе треба так, щоб не потурати неробству, пихатості, нахабству, вчити "споживачів" цінувати добро і не розкидатися ним як сміттям/бісером.. так я для себе вирішила цю дилему.
..та звичайно що буває. Я просто до церкви рідко ходжу.. відлюдьок, мені у церкві добре коли я там майже сама, а ще краще - у повній тиші... :) то й певно тому менше приводів до накипання.. :)
то так і є... а як люблять своїх матерів у дитбудинках покинуті ними діти! як беззавітно люблять їх, п"яних, нечесаних, байдужих. і як ненавидять доброзичливих, уважних, розумних виховательок. завжди дивуюсь цьому. може, тому що не вмію любити так,тільки серцем, без "підключення голови".
так справді є, але ж люблять їх не за те, що вони п'яні і так далі, а тому, що мами і ненавидять (швидше, погано ставляться) виховательок не за їхні добрі якості, а тому, що вони "немами". Хоч не всі діти в дитбудинках і не до всіх нянь. Мені здається, що до доброго ми ставимося так, наче воно вже з нами і наше, нікуди не зникне (як рука, око), тому менше уваги приділяємо, але це аж ніяк не означає, що не усвідомлюємо ціни цих людей чи речей. Ну, уявіть: ми ж не прибираємо вдома ті закутки, які сіяють чистотою, а весь час і увагу "приділяємо" найнеохайнішим місцям, правда?
..саме так. істина "Людинознавства": ВСІ потребують уваги. І "слабкі", і "сильні". Інколи "сильні" навіть більше.. просто приховують це дуже глибоко, тоді як у "слабких" це - на поверхні. нмд
гугл знає всеvampirynkaDecember 22 2011, 20:21:45 UTC
культурне пояснення може бути таке: що це юдеї і язичники.
молодший син пішов в "далеку країну", там де пасли свиней. а євреї свиней не пасуть, бо вони їх не їдять. отже, він пішов до язичників. тому він символізує язичників, яких Бог прощає і приймає в Своє Царство. (бенкет символізує, як завжди, Боже Царство).
а старший син символізує юдеїв, які одні серед всіх народів знали Бога, дотримувались Його заповідей - а тут якихось язичників приймають в Боже Царство. і цим, згідно з цього культурного тлумачення, Бог показує, що Він також приймає юдеїв. якось так.
але, знаєш, я того батька розумію - як мій блудний поки голос до мене повернеться, я буду йому таааак тішитися, тааак тішитися, шо на мить, мабуть, забуду, шо моє тіло має ше не одну дивовижу!)))
от бачиш, такий банальний приклад, а все ж підтверджує життєву закономірність. та за тим всім напевно є і розуміння, що всі Божі дари треба цінувати вчасно, нє?
Любочко, дякую тобі за ці слова! з допомогою мого духівника я теж прийшла до подібних відповідей, проблема як раз виникає на стадії прийняття, над цим треба працювати. і я чудово розумію, шо сама часто є тією сотою вівцею і блудним сином (навіть при тому, шо можу думати цілком протилежне), а Він прощає мені все і дорожить мною... обіймаю тебе!
Comments 44
Але Біблія - як і реальність - непроста, нелінійна, у ній є різне, і вона завжди повна "протиріч", тобто на кожне твердження є "захисна" формула від зловживань.
Зокрема протиотрутою від тих, хто добре - сприймає як належне, і забуває шанувати і цінувати його, є наступне: "не мечіть бісер ваш перед свиньми", а далі пам'ятаю російське, яке не до кінця зрозуміле: "ибо обратятся и растопчут вас".. що означає "обратятся"?
Що б не означало, я вважаю що любити і прощати ВСІХ треба в душі, не носячи зла і образ, будучи милосердними на слові і на ділі - але в певних межах. Водночас із цим всім поводити себе треба так, щоб не потурати неробству, пихатості, нахабству, вчити "споживачів" цінувати добро і не розкидатися ним як сміттям/бісером.. так я для себе вирішила цю дилему.
Reply
Reply
Я просто до церкви рідко ходжу.. відлюдьок, мені у церкві добре коли я там майже сама, а ще краще - у повній тиші... :)
то й певно тому менше приводів до накипання.. :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
істина "Людинознавства": ВСІ потребують уваги. І "слабкі", і "сильні". Інколи "сильні" навіть більше.. просто приховують це дуже глибоко, тоді як у "слабких" це - на поверхні. нмд
Reply
Reply
Reply
молодший син пішов в "далеку країну", там де пасли свиней. а євреї свиней не пасуть, бо вони їх не їдять. отже, він пішов до язичників. тому він символізує язичників, яких Бог прощає і приймає в Своє Царство. (бенкет символізує, як завжди, Боже Царство).
а старший син символізує юдеїв, які одні серед всіх народів знали Бога, дотримувались Його заповідей - а тут якихось язичників приймають в Боже Царство. і цим, згідно з цього культурного тлумачення, Бог показує, що Він також приймає юдеїв. якось так.
Reply
Reply
але, знаєш, я того батька розумію - як мій блудний поки голос до мене повернеться, я буду йому таааак тішитися, тааак тішитися, шо на мить, мабуть, забуду, шо моє тіло має ше не одну дивовижу!)))
Reply
Reply
мабуть, сьогодні в молитві я дякуватиму навіть за кожен пальчик окремо)))
Reply
Reply
Reply
Обіймаю тебе теж :)
Reply
Leave a comment