Leave a comment

Comments 35

papito_karlito September 11 2012, 23:28:25 UTC
дякую
чудова підбірка, тай уся серія.

Reply

gloria_ma September 12 2012, 07:57:20 UTC
Дякую, що це цікаво, це дуже приємно, бо пости цієї серії віднімають багато часу і хочеться, щоб моя праця була не даремною:)

Reply

levkonoe January 18 2014, 10:21:32 UTC
смотрю всю серию с большим интересом, спасибо.

Reply

gloria_ma January 18 2014, 18:08:02 UTC
дякую:)

Reply


Чубаті не козаки. irescha September 12 2012, 05:26:07 UTC
Питалися козака ( ... )

Reply

Re: Чубаті не козаки. gloria_ma September 12 2012, 07:55:24 UTC
Так в тому-то і справа, що не тільки у бєглих крєст"ян! А і у українських магнатів того часу.
Ці "оселедці" навічно закріпились за образом запорожців (бо тільки вони їх носили, а не всі козаки,
але певний час, як мінімум, половину 17 століття, ця зачіска була більш поширеною.

(я, власне, не зовсім і впевнена, що в запорожці йшли тільки бєглиє крєст"янє. Ми знаємо багато освічених козаків, що позакінчували колегіуми і академії. А це не зовсім селянська освіта).

А вуса. Ну, так густюща борода до пояса - то взагалі у українців військового і шляхетського стану ніколи не було "атлічітєльним прізнаком", на відміну від вус (крім священницького, але й там нерідко зустрічались акуратні бородки).

P.S. козаки в 16-тому столітті, безумовно, були, але як вони виглядали? чи носили вже вони "оселедець"?

Reply

Re: Чубаті не козаки. fon_eichwald September 20 2012, 10:49:51 UTC
"Жившего, согласно традиционной истории, в 10-м веке". А к чему уточнение?

Reply


tin_tina September 12 2012, 05:34:59 UTC
Томаш Замойський класний. Взагалі симпатичний був чолов"яга - і розумний, і, як на свій час, гуманний.

Reply

gloria_ma September 12 2012, 07:58:25 UTC
Раз Ви так сказали, то, впевнена, знаєте про нього щось цікаве. Поділіться, будь ласка.

Reply

tin_tina September 12 2012, 11:08:21 UTC
Ні, насправді нічого такого надзвичайного. Він мав хороші стосунки з київським магістратом, а це нелегка була штука... З козаками ладнав, з Сагайдачним навіть приятелював, - ну, наскільки це було можливо між магнатом і козацьким ватажком. Згадується в "Людоловах" З.Тулуб, теж як добрий і виважений політик.

Reply

gloria_ma September 13 2012, 07:35:59 UTC
Тіно, а Вам не попадались які-небудь описи і картини з зображенням поляків з території Польщі того періоду, де еліта носила чуприну?
Щоб зробити висновок, що "оселедці" були поширені ТІЛЬКИ на території Руси-України не вистачає порівняльного матеріалу.

Reply


(The comment has been removed)

gloria_ma September 12 2012, 10:32:45 UTC
:)) ну, якщо згадати портрет Цепеша, то костюмчики і типажі мають певну подібність.
(я бачила ці портрети в хорошій поліграфії, через екран вони значно губить в якості).

Reply


chita_i September 12 2012, 17:10:02 UTC
Насправді цікаве питання. Думаю, у нас фальсифікація на фальсифікації у "сучасній" історії, яку так призивають москалики не переписувать.

Reply

gloria_ma September 13 2012, 07:33:14 UTC
угу і білі плями.
мені взагалі подобається це ідіотське зазивання "не переписувати історію" - має той же смисл, що і зазивання керуватись теорією Птоломея, відкинувши все, що їй суперечить.

Reply

chita_i September 13 2012, 15:47:32 UTC
Про теорію Птоломея дотепно. )

До речі, у Семесюка такий фантастичний допис про російські "кельтські" хрести у Новгороді ви бачили?

Reply

gloria_ma September 15 2012, 20:20:20 UTC
Так. Це було для мене новеньке.
Деякі моменти в запису більше здались бажанням автора підігнати факти під заздалегідь вибудовану концепцію, але самі хрести - щось особливе.

Reply


Leave a comment

Up