Бренд. Це поняття тривалий час перебувало поза увагою громади міста Черкаси. Коли справа нарешті дійшла до побудови бренд-платформи, виявилося, що нелегка то справа. Одним із важливих етапів став конкурс бренд-ідей, що вже дійшов до фінальної частини. Результати свідчать про потребу не тільки візуалізації, привабливої картинки, але й остаточного
(
Read more... )
Comments 18
:) Як на мене, то роль овалів цілком зрозуміла. По-перше, вони виконують роль "фундаменту", на який "опирається" картинка. По-друге, очевидно, що одним із джерел натхнення автора послужив традиційний для французьких гербів символ - королівська лілія:
http://static4.depositphotos.com/1020070/338/v/950/depositphotos_3386570-Royal-lily.jpg
Reply
Reply
Reply
1. великим плюсом роботи №9 є не тільки те, що вона самобутня та впізнавана (хоч і потребує деякої доробки), а й те, що цими конкурсантами пророблено серьозну теоретичну роботу. Їх концепція не обмежується лише слоганом. Команда розробила реальну, грунтовну (із перспективами й заходами з реалізації) концепцію розвитку й бренду міста.
============================================
2. стосовно роботи №46 - Логотип із стрілками усередину - вже неодноразово реалізована ідея. (якщо вже говорити про конкурс ідей).
Тобто сама ідея логотипу є вторинною.
- Google - arrows to center
- Cток dreamstime.com
- Сток shutterstock.com
Ну й, погоджуся із деякими коментаторами у соціальних мережах, це лого не має впізнаваності й характеру,
й може бути логотипом будь-якого міста чи, взагалі, організації.
============================================
3. Стосовно нової, позаконкурсної роботи №61Вона мені дуже схожа (за ( ... )
Reply
Reply
Reply
Це я до чого - те, що я хотіла сказати, я вже сказала :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment