БРЕНД ПО-ЧЕРКАСЬКИ: ТОНКОЩІ МІСЦЕВОЇ «КУХНІ»

Apr 25, 2012 18:25

Бренд. Це поняття тривалий час перебувало поза увагою громади міста Черкаси. Коли справа нарешті дійшла до побудови бренд-платформи, виявилося, що нелегка то справа. Одним із важливих етапів став конкурс бренд-ідей, що вже дійшов до фінальної частини. Результати свідчать про потребу не тільки візуалізації, привабливої картинки, але й остаточного ( Read more... )

Туристично-інформаційний центр Черкас, туризм, брендинг, Конкурс туристичного бренду Черкас, Черкаси

Leave a comment

Comments 18

vaka_barabaka April 25 2012, 20:07:45 UTC
Одна річ, яка провокує дискусії - фіолетові овали внизу. Досі ніхто не здогадався, що мав на увазі автор.

:) Як на мене, то роль овалів цілком зрозуміла. По-перше, вони виконують роль "фундаменту", на який "опирається" картинка. По-друге, очевидно, що одним із джерел натхнення автора послужив традиційний для французьких гербів символ - королівська лілія:
http://static4.depositphotos.com/1020070/338/v/950/depositphotos_3386570-Royal-lily.jpg

Reply

cherkasy_tour April 25 2012, 21:27:15 UTC
Спасибі за цікаве пояснення! У такій інтерпретації то справді дуже гарна деталь логотипу :)

Reply

vaka_barabaka April 26 2012, 09:08:36 UTC
Завжди до Ваших послуг. :)

Reply


pole_55 April 26 2012, 11:02:39 UTC
Уважно слідкую за перебігом конкурсу, т.я. у ньому приймають участь мої друзі. І хочу додати три важливих, на мій погляд, моменти.

1. великим плюсом роботи №9 є не тільки те, що вона самобутня та впізнавана (хоч і потребує деякої доробки), а й те, що цими конкурсантами пророблено серьозну теоретичну роботу. Їх концепція не обмежується лише слоганом. Команда розробила реальну, грунтовну (із перспективами й заходами з реалізації) концепцію розвитку й бренду міста.

============================================

2. стосовно роботи №46 - Логотип із стрілками усередину - вже неодноразово реалізована ідея. (якщо вже говорити про конкурс ідей).
Тобто сама ідея логотипу є вторинною.

- Google - arrows to center
- Cток dreamstime.com
- Сток shutterstock.com

Ну й, погоджуся із деякими коментаторами у соціальних мережах, це лого не має впізнаваності й характеру,
й може бути логотипом будь-якого міста чи, взагалі, організації.

============================================

3. Стосовно нової, позаконкурсної роботи №61Вона мені дуже схожа (за ( ... )

Reply

cherkasy_tour April 26 2012, 12:27:27 UTC
Спасибі, що долучаєтеся до обговорення! Ваша думка цікава, неординарна. Саме такий критичний погляд і потрібен під час конкурсу, щоби майбутній бренд Черкас (а ми всі маємо надію, що він нарешті з'явиться) був не першою-ліпшою ідеєю, а продуктом обговорень, сумнівів і переробок, справді привабливим і правдивим "обличчям" міста.

Reply

vaka_barabaka April 26 2012, 12:34:33 UTC
Поліна, Ви хочете сказати, що роботу №9 малювали не Ви? :)

Reply

pole_55 April 26 2012, 12:48:55 UTC
Навіть якби робота й була моєю (я, дійсно, дизайнер), на переліку наведених тез це аж ніяк би не позначилося б.

Це я до чого - те, що я хотіла сказати, я вже сказала :)

Reply


vaka_barabaka April 26 2012, 12:30:51 UTC
Я, звичайно, людина зацікавлена, тому можете сприймати мої слова як спробу очорнити конкурента. А можете не сприймати. :) Вирішувати вам ( ... )

Reply


#46 vaka_barabaka May 1 2012, 07:52:25 UTC
Вирішив вивчити сильні і слабкі сторони нашої роботи ( ... )

Reply


vasyl_humenyuk May 8 2012, 16:46:02 UTC
чому ніхто не спробував каліграфію? всі взяли їснуючи шрифти.

Reply

cherkasy_tour May 14 2012, 13:52:33 UTC
Спасибі за цікаву думку! То будьте першою, скористайтеся типографікою! Ще є час для подання нових робіт :)

Reply


Leave a comment

Up