5 ГОДИН РОБОТИ - 50 МІШКІВ СМІТТЯ

Apr 11, 2012 16:14

З таким приголомшливим результатом закінчилася доброчинна акція з очищення території колишнього авторинку в Дахнівці. 8 квітня члени Автомобільного клубу і Стритрейсинг-клубу Черкас «із вітерцем» вирушили на місце. Участь в акції взяли і працівники черкаського туристично-інформаційного центру.
Чистота міста - це не лише комфорт мешканців, а неабияка ( Read more... )

брендинг, Дахнівка

Leave a comment

Comments 2

beznazvanija April 11 2012, 13:29:40 UTC
"З культури жителів починається бренд міста"

Правильно сказано!

Reply


ЗА ДОБРО ДОБРОМ НЕ ПЛАТЯТЬ livejournal April 16 2012, 20:20:11 UTC
Користувач nata_morgun посилається на ваш запис з ЗА ДОБРО ДОБРОМ НЕ ПЛАТЯТЬ пишучи: [...] ись за результати роботи із блогу ЖЖ «Туристично-інформаційного центру м. Черкаси». [...]

Reply


Leave a comment

Up