Операція спецоперація, або "Нещасний, ти матимеш те, що хтів"

Mar 11, 2013 20:40

Перед читанням наступного треба зробити одну ремарку: кримський Скйлем був створений колишніми співробітниками радянських спецслужб, і можливий вплив цих (нині-російських) спецслужб на представників Сейлему треба враховувати. Тепер, власне, сама новина:
Originally posted by v_n_zb at Крымский нардеп/бандит потребовал отменить обращение "украинец"
Read more... )

idiots, language, ukraine

Leave a comment

Comments 41

ashnar_lynx March 12 2013, 00:45:19 UTC
наші націонал-патріоти безупинно кричать про те, що українцем може називатись лише людина, що говорить українською мовою

Якби хоч так... А то ще й вимагають мало не расового сертифікату. За збігом ті ж самі нацпатріоти "не на камеру" багато триндять про "несправжню українку Тимошенко", і взагалі країну треба вручити тільки патентованим, у яких "нема вибору, крім як бути українцями".

Втім, про це уже писав і я, в статті "Вишиванка для Юлії Тимошенко", і ви якось теж.

Reply

atytarenko March 12 2013, 01:05:39 UTC
так, уявляю собі, як сміються з них у Москві. Додав відео.

Reply


Чим відрізняється націоналіст від нациста? emiliozk March 12 2013, 01:45:00 UTC
Націоналіст хоче, щоб українців в Україні було як мога більше. Хоче українством охопити всіх. Нацист, навпаки хоче звузити українство до обмеженого кола патентованих. Не дарма, нацистські програмні установки нагадують гасла національних меншин, що борються за свої права. Одна "Програма захисту українців" (в Україні!) чого варта! Від кого захищати титульну етнічну більшисть у національній державі? Незрозуміло. Захищати можна меньшисть, яка едекторально невідворотньо програє більшості. Але паньство й справді себе відчуває меншістю й прагне у цю меньшисть не допускати "несправжніх"

Reply

Re: Чим відрізняється націоналіст від нациста? atytarenko March 12 2013, 02:17:42 UTC
нажаль. Доречі, щось подібне має місце і з неграми в США. Є комьюніті, субкультура, діалект, професійні чорношкірі політики, чорний расизм, і остракізм всіх, хто вирвався. Прфесійні чорношкірі роблять все, щоб гето залишались гето. Тому Конді не може балотуватись: професійні негри її ннавидять. Приблизно подібне (але м'якше) і з французами в Квебеку.

Reply

Re: Чим відрізняється націоналіст від нациста? emiliozk March 12 2013, 02:31:06 UTC
Все ж негри в Америці меньшисть. А українці в Украні таки більщисть.

Reply

Re: Чим відрізняється націоналіст від нациста? atytarenko March 12 2013, 02:52:56 UTC
звичайно. Паралель, мабуть, недоречна.

Reply


idan11 March 12 2013, 02:05:11 UTC
Україну готують до розділу.
Проплачені запроданці та "просто ідіоти" цьому сприяють.
Конфедерація/федерація - єдиний варіант порятунку, але на це ніхто не піде.

Reply

atytarenko March 12 2013, 02:11:30 UTC
Назва московської політики - "дестабылізація". Я особисто нічого поганого у відокремленні Донбасу і Криму не бачу, хай йдуть, Донбас - у Росію, Крим взагалі стане ткрецьким. Але вже пізно, донецькі хочуть все.

Reply

xou_chan March 12 2013, 09:25:01 UTC
ніяких конхведерацій/хведерацій.

Reply


Русских лучше "называть дебилами и педерастами, чем «у ups_wau March 12 2013, 05:55:09 UTC
Русских лучше "называть дебилами и педерастами, чем «украинцами»"?
http://ups-wau.livejournal.com/60521.html
Лидер крымской казачьей общины «Соболь» Виталий Храмов заявил:
"Я полностью согласен с госпожой Герман, которая говорит, что для украинцев слово «русский» является оскорблением. Но для русского это гораздо большее оскорбление, лучше нас называть дебилами и педерастами, чем «украинцами»."
По мнению Виталия Храмова, вычленение УПЦ из Русской Церкви привело к тому, «что у нас в Церкви - засилье чурбанов, ненавидящих все русское».

Reply

Re: Русских лучше "называть дебилами и педерастами, чем atytarenko March 12 2013, 06:11:27 UTC
ну понеслась. Только этим сейчас заниматься. Парламент заблокирован, суды по идиотскому поводу над Тимошенко, Евроинтеграция - йок, МВФ - йок, хз к какому реыерендуму готовятся, но попомните мое слово: публика, кричащая о патриотизме с выпученными глазами кинется обсуждать бандюка из Крыма.

Хотя не согласиться трудно. Конечно таких как Храмов лучше и правильнее называть дебилами и педерастами, чем украинцами.

Храмов, кстати, тоже уголовник.

Reply

Re: Русских лучше "называть дебилами и педерастами, чем ups_wau March 12 2013, 06:16:32 UTC
Вот же! Тема регулярно всплывает! А Храмова вроде уже экстрадировали на "историческую родину". Но раз в очередной раз тема поднята, то есть уже исторический пример решения.

Reply

Re: Русских лучше "называть дебилами и педерастами, чем atytarenko March 12 2013, 06:21:45 UTC
власть другая. Его бы экстрадировать путем сбрасывания в Керченский пролив, но с этими клоунами - не получится. К бандитам они толерантны.

Reply


xou_chan March 12 2013, 09:23:36 UTC
>У простягнуту руку чисельних російськомовних патріотів України просто плюють.

Які протягнуті руки?

Reply

atytarenko March 12 2013, 09:38:16 UTC
я бачив чимало коментарів на кшалт того, що російськомовна людина патріотом України бути не може. Якщо Ви не бачили - Вам пощастило. Пошукайте - знайдете.

Reply

xou_chan March 12 2013, 10:30:37 UTC
та це не має відношення до відсутньості протягнутих рук.

Reply

concord25 March 12 2013, 10:40:17 UTC
Що значить немає? Немає російськомовних патріотів?

Reply


Leave a comment

Up