про рекламу і наближення переходу свідомості

Oct 01, 2010 12:44

 ось тут можна подивитись три принти-заклики рекламістів до рекламістів не робити поганої реклами. в коментарях розгортається дискусія про зверхність рекламістів. мовляв, і як тільки одні відчують себе крутішими за всіх, вони влаштовують якийсь новий фестиваль рекламних роликів.
скоро надходить час, коли будь-яка реклама, яка просуває товар - сама собою стане символічним вбивством єдинорога. в д. випадку - єдинорог є символом власної душі. навіть дуже якісний рекламний продукт - не виправдання спонуканню зацикленості на матеріальному і відволіканню людей від головного, що приховує завісу майї. 
треба змінювати платформу, ось про що я зараз міркую, і бачу уже як стара валиться на клапті - хочете ви цього чи ні, якщо її риштувати і підтримувати, вона все одно впаде, і можливо, причавить кількох під собою.
але нехай поки все почнеться з заклику професійної гігієни: не любити свою професію - означає любити гроші, які вона тобі дає, а не результат і процес творення. при цьому поступово варто йти далі за результат, який твориться в стінах вашого офісу: від вашої крутої реклами більше з'їдять гамбургерів і більше вип'ють води з бульбашками. і що? більше жирів всмокчеться в організм і більше води перепсується на бульбашкову, від якої усіх вспучить.
це як браконьєрство, - те саме: убивство не тільки живої беззахисної душі, але убивство одночасно і своєї власної. тривалість тільки підсилює біль.


робота, роздуми, што ви бляді пріунилі

Previous post Next post
Up