... одне дуже хороше запитання (дякую невідомому анонімусу з формспрінга). Запитання наскільки хороше, що зважаючи на те, які зараз ходять історії моєї розмови з Зелом (екс-10-20 Без выходных), я вирішив сюди перепостити відповідь, щоб розставити всі крапки над і
(
Read more... )
true, але я б все одно не хотів, щоб кількість людей з промитими мізками навколо мене зростала :)
> А бесплатные ивенты для многих отличный live hack. Например, я не уверен, что очень многие начали пить/перешли на туборг после туборг грин феста.Зато уверен, что куча народу сказала "ох нихуя! кемиклы/пласебо/(ктотамеще?) приехали! надо идти!".
true, але все ж психологія підсвідомого вказує нам, що мізки промиваються в незалежності, звертаєш ти увагу на рекламу, чи ні...
приклад - ти побував на івенті, де весь день висіли банери туборга, ти отримав дофіга задоволення. на підсвідомому рівні у тебе тепер туборг асоцієються з задоволенням і твій вибір в магазині буде частіше схилятись до туборгу.
>На тему "більшість народу у нас не задумується над рекламою на івентах":1) Большинство народу просто не задумывается вообще о чем-либо.
sad but true
2) Не задумываться о рекламе можно не только когда тебе моют мозг, но и когда ты ее не замечаешь (как я в gmail'е).
читай комент про підсвідомість.
Reply
Leave a comment