... одне дуже хороше запитання (дякую невідомому анонімусу з формспрінга). Запитання наскільки хороше, що зважаючи на те, які зараз ходять історії моєї розмови з Зелом (екс-10-20 Без выходных), я вирішив сюди перепостити відповідь, щоб розставити всі крапки над і
(
Read more... )
Comments 14
Reply
всім похуй, 100% ;)
Reply
качественно выступать только ради бабла - не очень ок.
а вообще да, всем похуй.
Reply
> качественно выступать только ради бабла - не очень ок.
а різниця? :) по моєму один фіг.
Reply
Если ты отыграешь хорошо, но без пристрастия - это будет заметно и у многих останется осадок стерильности что ли. Хотя это зависит от характера выступления и ожиданий публики.
Reply
як організатор, скажу, що це, насправді, не так :)
Reply
На самом деле спонсорство спонсорству рознь, и вариантов хорошей организации миллион.
Reply
В кінці-кінців, ви виставляєте свою ціну за івент. Якщо відвідувачів, готових заплатити ціну не достатньо, а ви не готові оплатити це з свого карману, то значіть івент ще не має мати місце. Варто почекати певний час, прикласти зусиль до розвитку руху, пов'язаного з івентом і коли рух досягне потрібних масштабів - фігачити івент.
Інше діло, що більшість народу у нас не задумується над рекламою на івентах і радісно ходить на промивку мізок на бесплатні заходи.
Особисто мені власні мізки дорожчі і я радше заплачу за концерт, ніж піду нашару на дійство, де присутня реклама.
Reply
А бесплатные ивенты для многих отличный live hack.
Например, я не уверен, что очень многие начали пить/перешли на туборг после туборг грин феста.
Зато уверен, что куча народу сказала "ох нихуя! кемиклы/пласебо/(ктотамеще?) приехали! надо идти!".
На тему "більшість народу у нас не задумується над рекламою на івентах":
1) Большинство народу просто не задумывается вообще о чем-либо.
2) Не задумываться о рекламе можно не только когда тебе моют мозг, но и когда ты ее не замечаешь (как я в gmail'е).
Reply
Reply
Reply
на пальцях:
банери веганкедів на івенті - хуйня.
стійка з назвою "Інформація про веганкеди", підійшовши до якої, відвідувач може отримати рекламно-довідкову інформацію по веганкедам - ок
Різниця на лице - в першому випадку іде навязування інформації - відвідувач просто вимушений її сприймати, він не може не дивитись, наприклад, на сцену, де висить банер.
В другому випадку відвідувач сам вирішує, потрібна йому інфа про веганкеди, чи ні.
Reply
Leave a comment