Мені тут сьогодні задали...

Sep 02, 2010 18:56

... одне дуже хороше запитання (дякую невідомому анонімусу з формспрінга). Запитання наскільки хороше, що зважаючи на те, які зараз ходять історії моєї розмови з Зелом (екс-10-20 Без выходных), я вирішив сюди перепостити відповідь, щоб розставити всі крапки над і ( Read more... )

думки

Leave a comment

Comments 14

karapuz_z September 2 2010, 20:33:29 UTC
всім похуй,чувак :)

Reply

zuz_ya September 2 2010, 21:13:06 UTC
бля, паца, віриш, от відкривав цей комент по лінку з мила - думав він по темі, і хотів у відповідь саме цю фразу написати ))))))

всім похуй, 100% ;)

Reply


muxah September 2 2010, 23:38:14 UTC
качественно организовывать только ради бабла - ок.
качественно выступать только ради бабла - не очень ок.

а вообще да, всем похуй.

Reply

zuz_ya September 3 2010, 11:22:34 UTC
> качественно организовывать только ради бабла - ок.
> качественно выступать только ради бабла - не очень ок.

а різниця? :) по моєму один фіг.

Reply

muxah September 3 2010, 12:40:02 UTC
Организаторы не имеют эмоционального контакта с публикой, выступающие имеют.
Если ты отыграешь хорошо, но без пристрастия - это будет заметно и у многих останется осадок стерильности что ли. Хотя это зависит от характера выступления и ожиданий публики.

Reply

zuz_ya September 3 2010, 13:19:08 UTC
> Организаторы не имеют эмоционального контакта с публикой, выступающие имеют.

як організатор, скажу, що це, насправді, не так :)

Reply


naste6 September 3 2010, 08:38:35 UTC
Ситуации бывают разные. Например, в нашем случае, организовать кастом-конвенцию в Киеве, без спонсора, как показала практика задача оооочень сложная. И мы бы в следующий раз не отказались бы повесить пару баннеров какого-нибудь нескафе))) чтобы участники выставки смогли получить достойные призы за свои заслуженные места. И не думать о том, отобьется ли аренда помещения.И за лавэшку спонсора привести Рэнсид или Нофкс, хахаха)
На самом деле спонсорство спонсорству рознь, и вариантов хорошей организации миллион.

Reply

zuz_ya September 3 2010, 11:53:59 UTC
Особисто я вивішування рекламних матеріалів на івентах прирівнюю до неповаги до відвідувача. Відвідувач іде на івент щоб бути присутнім на івенті і спостерігати/брати участь за івентом/в івенті, а не дивитись на рекламу.

В кінці-кінців, ви виставляєте свою ціну за івент. Якщо відвідувачів, готових заплатити ціну не достатньо, а ви не готові оплатити це з свого карману, то значіть івент ще не має мати місце. Варто почекати певний час, прикласти зусиль до розвитку руху, пов'язаного з івентом і коли рух досягне потрібних масштабів - фігачити івент.

Інше діло, що більшість народу у нас не задумується над рекламою на івентах і радісно ходить на промивку мізок на бесплатні заходи.

Особисто мені власні мізки дорожчі і я радше заплачу за концерт, ніж піду нашару на дійство, де присутня реклама.

Reply

muxah September 3 2010, 12:54:29 UTC
Если ты четко осознаешь в чем реклама, а в чем нет - мозги тебе не промоют.
А бесплатные ивенты для многих отличный live hack.
Например, я не уверен, что очень многие начали пить/перешли на туборг после туборг грин феста.
Зато уверен, что куча народу сказала "ох нихуя! кемиклы/пласебо/(ктотамеще?) приехали! надо идти!".

На тему "більшість народу у нас не задумується над рекламою на івентах":
1) Большинство народу просто не задумывается вообще о чем-либо.
2) Не задумываться о рекламе можно не только когда тебе моют мозг, но и когда ты ее не замечаешь (как я в gmail'е).

Reply

zuz_ya September 3 2010, 13:18:09 UTC
> Если ты четко осознаешь в чем реклама, а в чем нет - мозги тебе не промоют ( ... )

Reply


explicit13noise September 3 2010, 12:48:52 UTC
Ну а если это реклама веганкед или кришна-рестика, лол? Всем, конечно же, похуй.

Reply

zuz_ya September 3 2010, 13:00:44 UTC
реклама і в Африці реклама. я за розповсюдження інформації, а не її навязування.

на пальцях:

банери веганкедів на івенті - хуйня.

стійка з назвою "Інформація про веганкеди", підійшовши до якої, відвідувач може отримати рекламно-довідкову інформацію по веганкедам - ок

Різниця на лице - в першому випадку іде навязування інформації - відвідувач просто вимушений її сприймати, він не може не дивитись, наприклад, на сцену, де висить банер.

В другому випадку відвідувач сам вирішує, потрібна йому інфа про веганкеди, чи ні.

Reply


Leave a comment

Up