Welcome to Holiday Inn Express downtown Detroit

Dec 22, 2012 05:42

Отож сьогодні я успішно пережила кінець світу і завершила свій останній робочий день в готелі Holiday Inn Express & Suites. Downtown Detroit



Отож, як вам відомо, свої робочі ранки я починала о 7:00 з роботи в сніданковій частині. Сніданок починався о 06:30, але гості спускались снідати якраз десь починаючи з 7, де я їх з усмішкою зустрічала і цікавилась чи все в них в порядку і слідкувала, щоб під час самого сніданку у всіх все було, відповідала на запитання, які могли виникнути в гостей, трохи допомагала на кухні. На першому фото Kim (kitchen supervisor), Joyce (cook) і я.


Улюблена фраза Кім "Giiiiiiiiiiiirl, I don't blame you"



На цьому фото не менш важлива в нашому готелі людина - відділ так-званих механіків, а тут він називався Engineering. Цього мужчину звати Tyrone. Він відповідав за все, що могло поламатись в готелі ( в свої години, бо всього в готелі було 4 механіки). От наприклад в нас на сніданку був аткий апарат, що автоматично млинці робить. Він часто ламався і сам Tyron його ремонтував. Його улюблена фраза "Aaaall right?"



Ще раз Кім - повне ім'я Kimberly. Вона завжди була голодна, але ніколи не їла нічого з нашого сніданку. І це зрозуміло :) Вона працює в готелі вже 9 років. Її чоловік також працює в готелі механіком.



На цій фото моя улюблена особистість в нашому готелі - Denise. Ця мила жіночка все життя подорожувала, об'їздила весь світ і розповідала, що все це завдяки її посаді - Sales Manager в готельному бізнесі.
Вона має частково польське коріння і ми любили з нею поговорити про наші подорожі і враження від міст і країн. А ще вона дуже привітна і молода в душі :) Розповідала з запалом про те, як в юності їздила на всі музичні фести і тусувалась з хіппі. Її улюблена фраза "Isn't it amazing?"



На цьому фото Anthony. Він займав почесну посаду Houseman - це людина, котра відповідає за прибирання всіх решта плоз в готелі, крім кімнат: коридори, ліфти, фронт-деск, загальний туалет і так далі. Він любив приходити до нас на кухню поговорити і поїсти :) Ця їжа, якимось дивом йому смакувала :)
Улюбленої фрази не зауважила.



Amen - дуже милий молодий чоловік з Ємену, котрий почав працювати приблизно в той ж час, коли я. Його посада називається Housekeeping supervisor. Він призначає покоївок на своїх поверхах (з 11 до 17), перевіряє якість їх роботи і звітує генеральному менеджеру про процес прибирання.



Це унікальне фото. На ньому Denise, яку ви вже могли бачити раніше і Marwin - наш генеральний директор.
Справжнє ім'я Марвіна - Маруан, але американська версія саме така. Він з Лівану. На цьому фото він за фронт деском перевіряє здійснену менеджером з продажів резервацію. Він завжди вск і всіх перевіряв :) Відповідальний мужчина.



Mr Green - наш улюблений таксист. Він дуже цікава людина сам по собі, а ще кращим його робило те, що він за кожного гостя, котрого він завезе в аеропорт на наш виклик, давав нам 10$. При тому в його таксі можна було розраховуватись як готівкою, так і карткою. Хороша людина :)



На цьому фото наша фронт деск менеджер Rachel і її син. Рейчел цікава людина... Інколи вона дає дійсьно хороші поради і чимось цікавиться, але в більшості випадків вона завжди знаходить, щось, чим ти маєш зайнятись, але що явно тобі не подобається. Таке враження, наче вона показувала своє верховенство. Але то таке. А ще вона лесбійка від народження і її сина народила її партнерка, котру штучно запліднили. Отак. Улюблена фраза: "Yuliya, did you check the rooms/make the bags/sign points... *потрібне вставити* yet?"



Цього пана я навіть і нев певнена чи саме так звати, але називають всі його Chief :) Він має мексиканське коріння, але гооврить англійською без акценту, безмежно любить свою дружину, котра чекала на нього, коли він сидів у в'язниці (деталей, чому саме він там сидів він не розказував). Чіф завжди робив вигляд, що знімає капелюха і нахиляється, коли зранку, приходячи на зміну, зустрічав мене :) А ще, коли йому дзвониш з будь-яким проханням від гостя (він теж працює механіком), він мусить знати всі деталі... Не може просто так піти в кімнату, котру просять на фронт деску.Завжди випитує, що саме не працює, чи гість в себе в кімнаті, коли повернеться і так далі :)



Покоївки :) Їх багато і всіх по іменах навіть не згадаю... Всі вони чорношкірі... Всі вони "з характером" і, виявляється, окрім зарплатні, очікують від кожного гостя чайові, за те, що вони прибирали його кімнату... Цікаво... В нашій ментальності, здається, такого немає...Ми офіціантам не завжди чайові залишаємо, а покоївкам тим паче - ні. Думаю, ось це відео краще продемонструє сутність, особливо яскравої представниці Маргарет, з котрою в мене був конфлікт щодо того, що вона відмовлялась прибирати нашу кімнату, бо я працівниця готелю і сама можу собі прибрати в кімнаті (піти на склад, взяти постіль, рушники, викинути сміття, попилососити і т.д.), не зважаючи на те, що Антон повноцінний гість і ми платимо за проживання... Отака історія...

image Click to view





На цьому фото Gary - менеджер нічного аудиту в готелі. Він має 2 чи 3 дітей від різних жінок в різних містах Америки і Канаді, не зважаючи на те, що ніколи не був одружений. Одна з його доньок від українки. Miguel - веселий хлопець з Порто-Ріко. Він дотримується якогось дивного віросповідування, де в церкві танцюють сальсу, співають схоже на те, як в американських фільмах баптисти. Мігель ніколи в житті не вживав алькоголю і не планує. В нього немає дівчини, але він вже зараз чітко бачить те, як виглядатиме його дім, сім'я ( скільки дітей)і робота, відкладаючи на це гроші. Його улюблена фраза: "Que mierda!" :))) І Деніз - про неї ви вже чули :)



Sophia - дівчинка з польсько-мексиканськими коренями (своєрідне поєднання, чи не так?). Вона вчиться на медсестру ( в штатах це чомусь досить популярно і престижно). Спочатку в нас з нею не дуже складались відносини через її небажання щось мені пояснювати чи просто спілкуватись, але згодом все владналось. В Софії є "дача" в Мексиці, 2 пси і наречений :) А ще вона найкраща подруга з дитинства з Джанет, котру ви побачите згодом.



Ці хлопці - валеї (є таке слово в українській мові?). Вони перші, хто зустрічають гостей біля готелю, забираючи їх машину на паркування. Хлопці дуже веселі і приємні. Їх улюблене питання щодня: "How many check-ins do we have today?" i " Can you give me forecast for the following week"? Зарплата у них 5 доларів за годину, тому всі вони дуже привітні й хороші, таким чином заробляючи чайові :) На цьому фото далеко не всі, хто працюють...На жаль, зловити всіх неможливо через різні зміни роботи.



Miguel, про якого ми вже чули раніше і Jeanette - дівчинка, найкраща колежанка Софі. Джанет так само вчиться на медсестру. Вони з Софі завжди приносять свої підручники на роботу, готуючись до пар на фронт деску... Багатьох це нервує, але в деяких гостей це викликає зацікавленість. Джанет 21 рік, але на цей час вона вже одружена, з двома дітьми, вчиться, працює і залучає найльшу кількість гостей серед персоналу в програму лояльності нашого готель. І все це одночасно! Як тільки все це їй вдається?



Miss Sharron - мабуть, найдавніша працівниця готелю... Навіть не знаю скільки часу вона тут працює, але таке враження, що від початку. Міс Шарон, попри роботу в готелі ще є директором благодійної організації, що допомагає бідним і хворим діткам. Вона постійно збирає якісь пожертви, організовує акції. Не зважаючи на свій, досить повадний вік, вона завжди доглянута, з супер-сучасним і стильним манікюром, завжди чудово пахне Ralph Lauren. Для мене ідеальне слово, щоб її описати: сова. Отака мудра, постійна і уважна, з життєвим досвідом.

І нарешті... Наш Генеральний менеджер! Ви вже чули, що він з Лівану. Крім того, розповім, що він справедливий і строгий водночас. Він надзвичайно розумний, має дві вищі освіти, користується повагою, але водночас працівники сміються з його традиціного близько-східного акценту. Йому 43, але він воліє, щоб ми його сприймали як нашого однолітка, намагаючись час від часу показувати нам смішні відео чи картинки. Він з легкістю може звільнити працівника, котрий пропрацював роками в колективі, за повторну помилку, про яку він попереджав, водночас хороших працівників він заохочує, купуючи їм піццу, цукерки, видаючи бонуси. Він знає всіх працівників готелю поіменно, так само знає години і дні роботи кожного з них. Також знає празвища всіх постійних гостей у готелі. Він приходить на роботу близько 10 ранку і їде з роботи 9-10 вечора. Словом, як не крути, а він мені нагадує мого тата :) Хоч йому це і не сподобалось :)


Оце він серйозний. Перевіряє виконання поставленого завдання.


А ось це він веселий. Тішиться горнятком, яке йому подарували на Різдво :)
Відео:

image Click to view



Між іншим про Різдво...тут уже всі прощаютсья висловом Merry Christmas і я, між іншим, так само отримала подарунок :) Програмне забезпечення для обробки фотографій. Вперше в житті щось ліцензійне :)
І, якщо вам цікаво як я виглядала на фронт деску і як вигладала стандартна процедура чек-іну, ласкаво прошу до перегляду:

image Click to view



УСЬО!!!!!!

work, holiday inn express, hotel, detroit

Previous post Next post
Up