ПАРАДОКС БЛАГОДІЙНИКА ТРАНСФЕРА, АБО ШАНА СПРАВЖНІМ ГЕРОЯМ!

Nov 04, 2016 06:13

ПАРАДОКС БЛАГОДІЙНИКА ТРАНСФЕРА, АБО ШАНА СПРАВЖНІМ ГЕРОЯМ!

Як депутат, як керівник постійно маю справу з різноманітними проявами благодійної діяльності.

В загальному виді благодійність - це дати комусь щось безоплатно для певного визначеного споживання, як пожертву.

Наприклад, якщо людина не в змозі придбати собі одягу, то допоможе благодійник і забезпечить нужденного.

Благодійник - особа, яка безпосередньо передає нужденним те, в чому вони мають потребу.

Благодійник виконує важливу соціальну функцію. Він допомагає перерозподілити потенційний лишок ресурсів на користь тих сфер життєдіяльності, де відчувається дефіцит ресурсів.



База благодійності - лишок ресурсів.

Наступне питання - звідки благодійник черпає лишок ресурсів?

Основних джерел два. Він або сам виробляє цей лишок, або бере його в сторонньої особи. В останньому разі така особа - виробник лишку.

Отже, в першому разі благодійник виступає донором (мал. 1), а в другому трансфером (передавальником) (мал. 2).




Мал. 1. Благодійник донор.




Мал. 2. Благодійник трансфер.

Очевидно, що базою благодійності є лишок ресурсів.

І в таких ресурсів є їх виробник (власник). Власник (виробник) віддає своє.

Якщо благодійник є донором, то він віддає своє.

Якщо благодійник є трансфером, він віддає отримане у донора, а не своє.

Парадокс благодійника трансфера.

Ресурсами для нужденного ділиться донор, а почесті від суспільства отримує благодійник трансфер.

Наприклад, благодійник безоплатно отримує від швейної фабрики одяг і під своєю славою передає нужденним.




І майже завжди в тіні трансфера залишаються ті безіменні герої донори, які витрачали власні ресурси.

Аналоги.

В ринковій економіці донорами у переважній більшості випадків виступає бізнес (включаючи всю інфраструктуру, в тому числі працівників) в особі підприємців, бізнесменів.

Трансферами виступає вся управлінська бюрократія, включаючи депутатів, голів різних рад, мерів, іншу бюджетерію.

Але ж таки потрібно віддати шану справжнім героям.



Психология, Право, Предпринимательство, ПЕРЕПОСТ, Юмор, Занимательное право, Неприбыльные организации, Реалии права, Экономика

Previous post Next post
Up