Столб-отредактированное дерево

Feb 14, 2008 15:58

Решила сделать себе тег в журнале "педун", на тот случай когда буду писать о работе.
Сегодня сдали номер, посвященный 14 февраля.  Сил мне он стоил и здоровья - немало.



Эту картинку к материалу  "Інтим з викладачем - табу?" пришлось заменить.
Мотивация: "У НАС ЖЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ВУЗ!!!"

Следующий материал - сдатью А. Б. Покоя (
ab_pokoj) пришлось снять.
Мотивация руководствва - "Он не содержательный, он большой, он из интернета и вообще что ты в нем нашла?"

Новость об открытии образовательного информационного центра в Украине тоже пришлось снять.
Мотивация: "Этим материалом мы  позиционируем Ивана Вакарчука и наступаем на горло Виталию Семеновичу. "

Еще одну заметку пришлось снять по причине того, что "это информация не для внутреннего пользования а для внешнего пиара"

Под катом помещаю злосчастные заметки

ШАШЛИЧНО-РОМАНТИЧНЕ КОХАННЯ

На минулому тижні Істинний Учитель Істини (тобто я) зробив перерву у спілкуванні зі Світом, щоб пересадити кілька рожевих кущів і започаткувати - разом з проф. Ін’язовим - низку польових експериментів.
Причиною став візит до мене пацієнта тридцяти років, працівника інтернет-ЗМІ. Він патетично запитав мене, чому світ, висловлюючись його словами, “остаточно втратив романтизм”. Я у відповідь поцікавився, що за романтизм він має на увазі та які ознаки його втрати.
- „Тьолки” якісь жадібні стали, - узявся загинати пальці юнак. - Дивляться на тебе й відразу в очах розрахунок видно, намагаються чимось навантажити. Потім моя стара тусовка: раніше ми мали змогу спокійно всю ніч пити й валандатися містом, вірші читати, розмовляти. Дівчата були добрі... Нині ж в усіх часу немає, усі якимись сім’ями обросли, уже й на шашлик не витягнеш. Цікаво, чому так? Напевно, я вельми великим романтиком у душі залишився. Так?
Вислухавши цю програмну сповідь, я м’яко поцікавився в романтика, чи кохає він когось.
- Я ж кажу, “тьолки” зовсім злі стали, усе щось відразу з мене вимутити хочуть, - роздратовано відповів він. - Я їм сам не потрібен, а якась соціальна роль...
Позбувшись пацієнта, я подзвонив проф. Ін’язову й розкрив плитку білого шоколаду. Я вже давно мав підозри, що шашликові романтики (ШР) теж є мутантами, розробленими позаземними цивілізаціями. Як засвідчили наші з Ін’язовим нелюдські експерименти над кількома відловленими ШР, так і є.
Інопланетяни все ще плекають плани морально опустити Людство й образливо поржати з нього, завжди діють однаково: беруть якесь симпатичне поняття й роблять з нього карикатуру. З романтикою вони змогли зробити лякаюче багато.
Сама романтична ідея, що виникла в Німеччині на початку вісімнадцятого століття, звісно, теж виглядала не дуже доросло. Освічені молодики, виявивши, що на вулицях Йєни досить брудно, що в пастора урчить у животі, дівчата воліють інших, а рожеві кущі удобрюються страшно сказати чим - впадали в протест і докоряли світу за його недостатню прекрасність.
Наприклад, варто було улюбленій дівулі письменника Гофмана вийти заміж за м’ясника, як відразу він настрочив зворушливий, але зовсім дитячий твір Klein Zaches (З нього, до речі, і бере формальний початок і потужно звучить тема взаємодії Інтелігента й Бидла, отримавши цілком непомірний розвиток у радянській літературі).
Проте, попри недоліки звичайного романтизму, між ним та його шашликовою модифікацією лежить глибока прірва. Звичайні романтики - нехай своєрідні емо й готи своїх століть - були серйозні й довгограючі. Вони справді піднесено ставилися до своїх почуттів: якщо кохали, то до безпам’ятства й надовго, якщо ненавиділи - то намагалися здохнути, але помститися, якщо нудьгували - то вставали під дуельну кулю. У випадку, коли їх романтизм сягав демонізму, вони ходили на війну з Туреччиною. Їх вели емоції й індивідуалізм, але вели всерйоз.
Романтики шашликові нагадують звичайних тією мірою, як плюшевий слоник нагадує живого волохатого мамонта шести метрів на зріст. У їх свідомості є чітка й неглибока мензурка, яка вимірює ступінь шаленства та яка не припускає дискомфорту. Замість утечі на війну з Туреччиною від розбитих почуттів вони беруть чартерний тур до Туреччини. Замість уставання під кулю вони стають під пейнтбольну кульку. Вищою формою Гармонії з Природою, якою марили романтики звичайні, шашликові мутанти вважають виїзд на барбекю в близьке передмістя. Проявом найглибшого демонізму - “не зателефонувати їй вранці” чи “не дати на таксі”, супроводжуючи пекельним сміхом.
Але найбільш жалюгідним у їх виконанні виглядає КОХАННЯ. Шашлично-романтичне кохання - це навіть войовнича інфантильність романтиків класичних. Це погано приховане бажання пострибати на лисині в ближнього, поїздити в нього по вухах, посидіти на шиї, випендритися об нього з розбігу - ще й зірвати за це з жертви аплодисменти. Задля досягнення цього аплодисмента (зазвичай вираженого в доходженні до ліжка) шашликові романтики бувають наполегливі до занудства. Вони можуть стовбичити під вікнами, біля дверей і під дверима роботи.
Проте після отримання визнання вони швидко втрачають інтерес до об’єкта своїх почуттів - оскільки аплодисмент був єдиним, що від об’єкта вимагалося. Далі ШР можуть розтринькати гроші співмешканки, купивши за них пару гвоздичок їй же на подарунок. Історія знає й більш огидні приклади. Шашликові романтики - це таксі на марафонській дистанції кохання, і вже цим усе сказано.
Проте шашликовий романтизм небезпечний тим, що експлуатує тему прекрасного. У результаті в будь-якої жертви ШР складається чітке відчуття, що з усяким захопленням почуттів та співом під вікнами приховується щось марне, безвідповідальне й при цьому геть-чисто позбавлене такої приємної рисочки, як совість.
Шашликові романтики чомусь твердо переконані, що їх мають цінувати не за реальні справи, а за якусь невловиму “індивідуальність”. Їхньою мовою це й називається “кохати таким, який є”. У перекладі на людську це: “не вимагайте від мене нічого, давайте мені все”. Себе вони уявляють якимось білосніжним Кадилаком, у якому покататися тільки раз - безмірне щастя. Але потім білосніжний Кадилак слід любити виключно за те, що він великий, білий і пролітає повз із гучним клаксоном.
Щоб осягнути, до чого призводить шашликовий романтизм, досить заглянути на автокладовище цих кадилаків. Зазвичай це палата літніх сердечників у будь-якій лікарні. Там лежать вередливі, пом’яті й побиті життям ШР, що грізно клаксонять на сестричок зі своїх ліжок.
І ніхто їх не відвідує.
А.Б. ПОКОЙ

Новини МОН

В УКРАЇНІ БУДЕ НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР

Міністр освіти і науки України Іван Вакарчук зустрівся з Послом Європейського Союзу, Головою Представництва Європейської комісії в Україні паном Ієном Боугом.
Пан Ієн Боуг зазначив, що для ЄС "освіта є надзвичайно важливою" і розповів про програми, зокрема TEMPUS, ERASMUS MUNDUS, Жан-Моне, над реалізацією яких Міністерство освіти і науки України тісно співпрацює з ЄС вже не один рік.
Сторони домовилися і надалі продовжувати співпрацю по реалізації освітянських програм, проведенню пілотного проекту щодо розвитку людських ресурсів та підготовки спеціалістів у відповідність до потреб ринку праці та обговорювати нові ідеї на спільних круглих столах.
Міністр та Посол наголосили на необхідності створення національного інформаційного центру, який буде інформувати академічну спільноту про освітянські проекти, що функціонують у Європейському Союзі і можливості участі в них наших студентів та науковців. А також займатиметься питаннями Болонського процесу. Створення такого центру надало б можливість Україні отримувати більше віддачі від цих програм та налагодити тісніші контакти з усіма навчальними закладами.
Координатором роботи з ЄС від міністерств призначено першого заступника міністра Олександра Гребельника.
Висловлюючи подяку пану Ієну Боугу за співпрацю Іван Вакарчук відзначив, що така "співпраця потрібна для того, щоб реалізувати всі можливі зусилля нашої країни на інтеграцію в європейське життя. Це необхідні кроки, можливо, вони і дрібні, але необхідні для того, щоб забезпечити нормальний інформаційний рівень і відповідний рівень можливостей молодим людям брати у цьому участь".

СПІВПРАЦЯ „НА ДИСТАНЦІЇ”

Визнання чи позитивна оцінка будь-якої роботи з боку колег є чи не найважливішим доказом досягнутого результату. Роботу Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка щодо впровадження дистанційної освіти оцінено колегами, зокрема Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана.

Діяльність ЛНПУ щодо впровадження дистанційного навчання знайшла відгуки серед колег-ВНЗ. Керівництво Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана у своєму зверненні до  Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка відзначає, що протягом двох останніх років спільними зусиллями провідних навчальних закладів України проведено низку заходів з питань розробки й упровадження технологій дистанційного навчання. У заходах, які проводилися на базі КНЕУ, узяли участь представники 30 освітніх закладів та 15 бізнес-організацій, зацікавлених в організації дистанційного навчання власного персоналу.
Учасники семінарів були ознайомлені зі значними успіхами колективу Луганського педуніверситету в галузі впровадження дистанційних технологій навчання, що репрезентував директор Інституту інформаційних технологій Микола Семенов (у минулому завідувач лабораторії дистанційного навчання).
До речі, з результатами проведення заходів були ознайомлені представники Міністерства освіти і науки України, які всебічно підтримали ініціативи університетів з проведення такої роботи.
Колеги з університету висловили бажання і в подальшому сприяти поширенню досвіду дистанційних технологій навчання серед українських ВНЗ та запросили директора Інституту інформаційних технологій Миколу Семенова ввійти до складу оргкомітету як одного з наукових керівників.
Ганна ЕСАУЛОВА

педун, рабочие будни

Previous post Next post
Up