Oct 13, 2010 17:09
t.y. omnitel irgi susivokė, kad man* tikrai nesinori su jais sudaryt terminuotos sutarties. Anei metams, anei dviems. Nė su pačiu velniu nesinori terminuotos sudaryt... Em, nu, čia gali būt išimčių dėl neterminuotos :D
Obettačiau, man omnitelis vis tiek labai patinka. Treats clients like shit, ypač lojalius ar šiaip tinginius, bet vat duoda pažaist su omni ID kortele (turiu 2 silver), prisiunčia kokių nors įdomių pasiūlymų, kas gi į juos rimtai žiūri? O pasirodo - su ja nuolaidos alui tam baisiam alaus restorane gedo prsp. Baisiam - nes tikrai baisus, o dar rusy, o pats alus, nu ką aš žinau. Katedros.
Reikės dar paklaust autoservise, gal kokia nuolaiDĖLĘ pritaikys. Reikėjo guolį keist, sakė meistras prieš gal mėnesį du, kai bildantį duslintuvą remontavo (nuostabus servisas, treats clients like 4 yearl old child with special needs**) - kaukia guoliai!!
Aš - what?
Meistras - kaukia!!
Aš - ... what??
Žodžiu, supratau, kad reikia keist, nes kaukia.
Sako meistras - tai vienas guolis 60, kitas 80, atvažiuokit kai galėsit.
Šiandien nepasakyčiau, kad labai galėjau, bet atvažiavau. Ogi tas pats meistras sako - guoliai po 80 lt. Aš - em, nu, o gal tada nuolaidėlę? Meistras - paskambinsiu.
Aišku, kad paskambino, pats guolis 135 (meistras - LABAI GERAS, JAPONIŠKAS!! aš - sakėt 60-80 ;_; meistras - tai ten KINIETIŠKI, KĄ DAROM MAŠINA JAU PAKELTA. Aš - ...), taigi viso - 195. Sakyč, a bargain. Bet kas galėtų paneigt, jog ir dėl to taip kainos pasikoregavo***, kad paprašiau dušimtinę*** pakeist serviso kasoj, kad taksistui problemos su stambiom kupiūrom nebūtų. Tikrai gausiu aš galą per tą savo gerumą.
*ir dar kokiam meleon'ui klientų, žinoma.
** aišku, kad tik mane, ba kartais taip įdomiai paklausiu apie mašinos problemas, kad visiems reikia laiko susivokt.
***nesang pagrindinė visų autoservisų kainodara - pagal kliento aprangą ir lytį, tai - i'm so screwed.****
****pervertai, ne ta prasme.
give us money we are pretty,
advertising,
aukštas kraujospūdis,
car trouble,
penis envy,
pop culture