teo epopėja

Mar 20, 2010 14:43

teo:me - 2:0 :D

šian lygiai 2 mėn, kaip paprašiau pateikti sutarties kopiją. Buvau kelis kart užėjusi priminti, vis pažadėdavo paskambint. Nemyli manęs teo, nemyli. 
Skambinau vartotojų teisių apsaugos tarnybos pateiktu nr, sako - nešei raštą? Aš - ne. Sucks to be you!  Nu, ne, labai mandagiai pakalbėjom, pasiūlė kreiptis į teo raštiškai ir jei per protingą terminą (paklausiau - o 2 mėn, čia protingas terminas ar ne? ats: jau nelabai) nepateiks tos auksinės sutarties kopijos, tuomet - skundą ryšių reguliavimo tarnybai ar kokiai ten kontorai.

Bet tai kaip nuostabu. Rimtai sakau jums, mane džiugina šita situacija (nepabėgs gi ta sutartis, ir su lievu internetu gyvent galima, atsiranda ir kitokios priklausomybės). Va taip ir reikia su tais klientais elgtis. Parodyt jiems jų vietą bei ignoruoti visus jų interesus. Kurie, be jokios abejonės yra tikrai neteisėti, nes kas aš prieš teo galybę. Čia yra pats tikriausias irgi teisingiausias verslo modelis bei akivaizdus įrodymas, kokia garuojanti traša yra kokybės vadyba.

A, tiesa, dar viena puiki istorija - giminietis buvo tikras, kad pasirašė pensijos kaupimo sutartį su vienu iš nemažesnių LT bankų gal kokiais 2004? Ir ką. Pasirodo - jokios sutarties nėr, o kaip ir netrumpas laikotarpis šiai menkai klaidai pastebėti. Kaip kompensaciją gavo kreditinę kortelę, be metinio aptarnavimo mokesčio. Kokybės vadyba 4ever. 

giminiečiai, give us money we are pretty, gėris ir grožis, internetas

Previous post Next post
Up