1. Прыйшла пара разбіраць фоткі з
нядаўняга львоўскага падарожжа:) Я папярэджваў, што ў хуткім часе мой блог акупуюць натоўпы львоўскіх "карчэй" і "польскіх домікаў" і вось 22 чэрвеня ў 4 раніцы без абвяшчэння вайны "карчы" прыйшлі да вас. Першы выпуск львоўскіх "карчэй" будзе прысвечаны аўтамабілям вытворчасці Заходняй Еўропы і першым пунктам ідзе галоўны хіппі-аўтамабіль усіх часоў і народаў - Volkswagen Typ 2 T1 (1950-1967):
2. Стаяў у цэнтры горада прам насупраць нашага хостэла:)
3. Зрэшты, з рарытэтамі нам пашанцавала, бо як раз у тыя дні, калі мы з Наташай адпачывалі ў Львове, ў горадзе праходзіў фестываль рэтрааўтамабіляў. Вось некаторыя сабжавыя экземпляры яго ўдзельнікаў. Самы сапраўдны Volkswagen "Жук" (Typ 1/Käfer/Beetle):
4. Шалёны перыяд вытворчасці з 1938 па 2003 гады і 21,5 млн экзэмпляраў на выхадзе (кожнаму беларусу па два "жука", ага):
5. Volkswagen Karmann Ghia (1955-1974) - спартовае купэ на базе таго ж "Жука":
6. Я к вы ўжо заўважылі, большасць рэтрааўтамабіляў фестывалю на польскіх нумарах, прычым адмысловага калекцыйнага тыпу:
7. Volkswagen Karmann Ghia позніх серый, што можна вызначыць па задніх ліхтарах новага тыпу:
8. Акулавая пашча Jaguar E-Type (1961-1975):
9. Гэта была не пляцоўка самаго рэтрафэсту, а паркоўка перад гатэлем, дзе спыніліся ўдзельнікі, таму аўтамабіль у такім напаўзакрытым выглядзе. Сам фестываль праходзіў на цэнтральнай плошчы Рынак і туды мы яшчэ зазірнем:
10. Побач з "акулай" стаяў больш малады "Ягуар" - Jaguar XJ40 (1986-1994):
11.
12. Зусім рэтра - Fiat 518 Ardita (1933-1938):
13. Гэтая мадэль выпускалася па ліцэнзіі ў "міжваеннай" Польшчы пад назвай Polski Fiat 518 Mazur. Нумарныя знакі на гэтым экземпляры, я так разумею, часоў Другой Рэчы Паспалітай:
14. Saab 99GL (1968-1984):
15. Мадэль пасля рэстайлінгу 1970 года:
16. Fiat Ritmo (1978-1988) ў ралійнай расфарбоўцы і, магчыма, у ралійнай мадыфікацыі
17.
18. Fiat 124 Sport Spider (1966-1982) - вось што можна зрабіць з "капейкі" з дапамогай напільніка:)
19. Перамясцімся на плошчу Рынак, дзе пад дажджом моклі іншыя экземпляры рэтрафэсту. Напрыклад, такі Mercedes-Benz 170 V (1935-1942):
20. Цудоўны BMW New Class 2000 (1966-1972):
21.
22. Вытанчаная Volvo P1800E (1961-1973), да якой было не падступіцца:
23. Як і да Volvo 164 (1968-1975):
24. Далей пойдуць больш простыя мадэлі "карчэй" з вуліц горада. SEAT Marbella (1986-1998):
25.
26. Citroën AX (1986-1998):
27. Пяцідвёрны Opel Corsa A (1985-1990):
28. Адкалгашаны як мае быць:)
29. Fiat Regata (1983-1990):
30.
31. Стары добры раяль у кустах Mercedes-Benz W123 у траве:
32. Закінуты Mercedes-Benz T1 (1977-1995):
33. Lancia Thema (1984-1994):
34. Alfa Romeo 33 другога пакалення (1990-1995):
35. Не корч, а проста Opel Astra H з абсталяваннем для сферычных здымкаў Google Street View:
Назіральныя корчаведы маглі пабачыць урыўкамі тое што іх чакае у наступным выпуску львоўскіх "карчоў" прысвечанаму аўтапраму краін Варшаўскай дамовы:)