ВелкОм ІН Юкрейн!

Jun 12, 2011 12:05



Поки на будівництво стадіону до Євро-2012 виділяється з держбюджету та успішно дерибаниться черговий мільярд гривень, а Тіло №1 по Давосах та Японіях закликає "умикнути Україну" і запрошує дорогих гостей на "ВелкОм ІН Юкрейн", аби подивитися на роздягнених українських жінок, у самому Києві, попри всі намагання "недоМЕРка" Попова зліпити зі столиці таку собі "потьомкінську дєрєвню", інфраструктура розвалюється просто на очах.

Так, за повідомленням Gazeta.UA, на проїжджій частині вулиці Басейної ½, відразу за Бесарабським ринком, утворилася величезна яма. Як вдалося з'ясувати, це сталося через прорив водопровідної труби.


Як повідомили в "Київводоканалі", не витримала труба, яку проклали ще в 1965-му році. Що характерно, поруч лежить труба 1917-го року, однак вона в набагато кращому стані, ніж та, яка прорвала.

На місці аварії присутні також працівники "Київгазу", тому що поруч знаходяться 3 газових труби. Вони стежать, щоб їх не пошкодили.

"Для того щоб усунути цю аварію потрібно 15 тисяч гривень. За часом це займе три дні. У Києві 60% труб перебувають у такому стані. Тому подібні аварії, на жаль, будуть відбуватися досить часто", - заявив представник " Київводоканалу ".

У результаті цієї поломки кілька будинків на вулиці Басейній залишилися без води, однак, на самому Бесарабському ринку вода є.

image Click to view



А в четвер увечері я несподівано затримався на роботі майже до восьмої вечора і страшенно переживав, що дружині доведеться довго на мене чекати (у нас традиція: ми зустрічаємось в умовленому місці і йдемо додому разом). На вході на станцію метро "Васильківська" мене зустріла жіночка і повідомила, що метро не працює. Стрибаю у маршрутку і їду до "Либідської". Одночасно намагаюся додзвонитися до дружини, але вона весь час перебуває "поза зоною досяжності".

З п'ятої чи з десятої спроби це нарешті вдається. Виявляється, що вона зараз ще в метро, причому на тій-таки "Либідській". Потяг дійшов туди і зупинився на невизначений час. А зв'язок не працює, бо комутатор перевантажений через надмірну кількість людей, що намагаються зателефонувати одночасно.

Спустившись під землю і побігавши уздовж потягу, нарешті зустрічаю дружину. Ще хвилин через 15 потяг нарешті поволі рушає, і... зупиняється на "Республіканському стадіоні". Переходимо на протилежну платформу і втискаємося до іншого потягу, який, як оголосили по станції, доїде до "Майдану Незалежності". Люди у вагоні напхані хіба що не штабелями, дихати нема чим, поворухнутися зась. Потяг поволі повзе уздовж тунелю і дістається таки "Майдану". І - диво! - не висаджує людей, а їде далі за маршрутом. То ж, цього разу пригода закінчилася для нас щасливо.

Моєму другові пощастило значно менше. Він послухався диктора на "Республіканському стадіоні" й вийшов на поверхню. І добирався звідти до Троєщини довго і нудно. Принаймні, коли я подзвонив йому з Оболоні, він "висів" ще десь на Еспланадній.

Як згодом повідомили у ЗМІ з посиланням на начальника прес-служби КП "Київський метрополітен" Надію Шумак,  на станції метро "Либідська" близько 17:30 через несправність коліс було зупинено поїзд.

О 19:39 поїзд був відбуксований. Станом на 20:05 рух метро повністю відновлено.

Зі слів Шумак, на час поломки було організовано двосторонній рух від станції "Героїв Дніпра" до "Республіканського стадіону" та односторонній від "Палацу України" до "Васильківської".

За інформацією головного управління Міністерства внутрішніх справ у Києві, інцидент стався через заклинювання гальмівних колодок поїзда.

Нагадаємо, кілька днів тому багато киян не змогли дістатися вчасно на роботу через події на Святошинсько-Броварській лінії. На "Гідропарку" киянин упав під поїзд, який прибував на станцію.

А ще пригадую, як 2 роки тому тодішній начальник Київського метрополітену Петро Мірошніков обіцяв в обмін на 4-разове підвищення плати за проїзд (з 50 копійок до 2 гривень) радикально покращити надійність, безпеку та культуру обслуговування. А члени з "молодої команди" Льоні-Космоса наперебій запевняли нас, що з черговим підвищенням тарифів на ЖКГ Київ неодмінно перетвориться таки на квітучий сад. Не встигли, мабуть... Тепер от із жахом чекаю аналогічних ініціатив від їхніх "донецьких" наступників. Адже жодних нових методів і джерел фінансування вигадати вони не здатні. А апетити мають незрівнянно більші...

Джерела: Gazeta.UA, Ukranews, власна інформація

Київ, ЖКГ, бардак, метро, тарифи

Previous post Next post
Up