Вчора передивилася кіно, про яке нещодавно тут
писала: "У дзеркала два лиця" з Барброю Стрейзанд.
Оскільки сюжет там простий і я його пам'ятала (ха-ха, я дуже забудькувата на сюжети), то здебільшого порівнювала фільм із його французьким попередником та розглядала деталі: читала назви книжок, що мелькали у кадрі, та інші написи ))
І от бац! Знайоме прізвище. У спальні професора математики, витриманій в суворих сірих тонах ("стерильний" стиль, пардон за каламбур), на стінах висить так само сувора абстрактна графіка. Одна з картин має підпис FOMENKO.
Зображення, що висіло на стіні у кадрі.
Стоп-кадр із кіна
Професор математики привів додому свою новоспечену дружину -- професора літератури; картина в нього за спиною
Сам чоловік у позі футболіста, що стоїть у "стінці" при виконанні штрафного, -- ну, це в нього пунктик такий був: шлюб без сексу ))
От, думаю, який збіг -- прізвище художника точно таке ж саме, як у автора псевдонаукової "
нової хронології"!
Ага, збіг... Я погуглила і з'ясувала, що автор хронології і автор картини -- одна особа! 0_0
Різнобічний талант! ))
Бонус. Стоп-кадр з інтер'єром тієї ж спальні після того, як там обжилася дружина-літературознавець ;)
Миленько )))) Вітлення домашнього затишку, ага: рожеві стіни, мереживні подушки, романтичні свічки і всяке таке )
Тут вони обоє-рябоє немовби при виконанні штрафного. Там справді такий непростий епізод був, так що я їх розумію ;)))