Синтетики. Комплементарність реальностей.

Mar 11, 2012 20:22

Синтетики. Комплементарність реальностей.

За всім, що ми бачимо ховається ще одна річ, і саме її ми завжди прагнемо розгледіти за видимим.
/Рене Магрітт /

Діалектика є осягнення суперечностей у їхній єдності…
…..це єдність протилежностей, котрі взаємно передбачають одна одну.
/Ґеорґ Геґель/

Синтетика - синтетичний продукт, особливо синтетичне волокно або тканина, ліки чи пластмаса, що отримуються методом хімічного синтезу.
Синтетика володіє комплементарністю відносно штучності.
Комплементарність - просторова взаємодоповнюваність (взаємне відповідність),що призводить, як правило, до утворення вторинних зв'язків.
У філософії комплементарними називають несхожі або навіть протилежні теорії, концепції, моделі та точки зору, що відображають різні погляди на дійсність.

/Так сказав Гугель/

В моїй голові нескінчений коридор-лабіринт, переділений купою дверей. Відкривши одні двері потрапляєш в наступне приміщення. Мета квесту - пройти максимальну кількість кімнат, і/або знайти єдину заповітну залу де дадуть відповіді на питання - 1) а на фіга ти тут вештаєшся все життя, і 2) а яка гра почнеться, коли вийдеш з лабірину. Кожне нове приміщення обов’язково більше і краще за попереднє, там все випромінює казкове світло і тепло, в ньому безліч нових непізнаних речей. Десь тут серед них, чарівний дар, безцінний осяйний скарб - ілюстрована енциклопедія питань і відповідей. В стані ейфорії я роздивляюсь навколо, жадно хапаю все що попаде до рук, вдихаю п’янкі аромати, пробую на зуб, кидаю одне, біжу до іншого. Словом тішусь до усрачки, як дитина залишена на ніч в іграшковому магазині.
Але що це? Щось сіріє, ось там, між кавром -вертопльтом і стайкою слонів акробатів? Підходжу. Блін - знову двері. Міцно зачинені. Заглядаю під кавьор. Ключа нема. Гарячково все перекидаю, висовую шухляди, вивертаю кишені. Перевірив все. Ні, таки ніде нема.
Простір втрачає свій блиск, стає тьмяним і скучним. Я сам стаю тьмяним, скучним і дратівливим. Але якщо є двері, мусить бути і ключ. Не можу ж я скніти тут вічно, серед гнітючої гори мотлоху і непотребу. Та ось, неймовірна думка/підсвідомий спогад сірою мишкою визирає із своєї нірки, і тут же, налякана численністю власних відображень у тріснутому дзеркалі панічно ховається назад. Точно, іншого і бути не може. Все що знаходиться в цій кімнаті і є сировиною/матеріалом для виготовлення/синтезу ключа. Справа набуває сенсу.
Стаю до роботи. Беру речі подібні і неподібні, речі подібні зовні і різні всередині, однакові по суті і цілком відмінні у своєму зовнішньому вираженні. Все йде в діло. Маніякально приміряю, єднаю, клепаю, розриваю. Там додав, там відняв, тут рашпілем поправив. Ні, зле, не підходить. Ламаю, починаю знову. Синтезую як дурний.
І тут, переважно на етапі повної втрати сил і надій, відбувається якийсь незначний випадок, локальне мікрочудо вселенського масштабу і подвійної природи, що вдихає життя в ключ та одночасно засвідчує ЙОГО невід’ємну незриму присутність у всіх ключах і дверях, перпендикулярах і паралелях, кімнатах та коридорах.
О, цей здається підходить.
Що ж, глянемо що там далі?



























































Львів, комплементарність реальностей, синтетики, film, фото, holga 120n, welcome, livejournal, 6x6, аналогова фотографія, взаємовпливи, 5х5, photo, фотофілозофія, analog photography, kodak 120, holga, хольга, Андрей Текила, 5х5 фотоклуб, chernihivphotofest, 120 mm, 15 уроков фотографии

Previous post
Up