מלחמות זה מבחיל

Jan 06, 2009 23:17



אז צה"ל הפציץ בית ספר של האו"ם ונהרגו כשלושים אזרחים שהסתתרו בו. תמונות יפות בטלויזיה. לפי תחקיר צה"ל הסתבר שמתוך שטח בית הספר או ממש מסמוך לו ירו מחבלים לכיוון כוחות צה"ל, וכוחותינו שירו בחזרה פגעו בבית הספר או במצבור חומר נפץ שהפיצוץ שלו הפיל את הבנין. בין ההרוגים גם אנשי החמאס שירו את האש מלכתחילה.

ועכשיו השאלה הגדולה, האם הם ירו מתוך שטח האו"ם תחת ההנחה שצה"ל לא יפציץ בחזרה בגלל נוכחות האזרחים, או שהם ירו במטרה לגרום לצה"ל לירות בחזרה ולהרוג אזרחים כדי שיהיו תמונות יפות בטלויזיה?
מה שלא תהיה הסיבה האמיתית, השימוש הציני שלהם באזרחים בו זמנית עם הבכי והנהי פשוט מבחיל.

ורק לחדד את הנקודה: אותם אנשים שמחלקים סוכריות ברחוב כשאצלנו נפגעים אזרחים - בוכים עכשיו מול הטלויזיה. אותם אנשים שפורצים במחולות כשהילדים שלהם מפוצצים את עצמם כדי להרוג ישראלים - בוכים עכשיו מול הטלויזיה. אותם אנשים שמשתמשים בריכוזי אוכלוסיה כמקומות מסתור וירי. אותם אנשים שאילו היה אכפת להם כהוא זה מבני עמם, היו מניחים את הנשק יום לאחר ההתנתקות ועוסקים בבניה ופיתוח במקום בירי טילים ליישובים אזרחיים.

ממש כמו תוכנית כזאת של החמאס: "נירה עליהם טילים, עד שלא תהיה להם ברירה והם יתקיפו אותנו. ואז כשהם יתקיפו, יהרגו אצלנו אזרחים, התקשורת העולמית (שבעדינו באופן אוטומטי גם כך) תשדר תמונות זוועה והישראלים יאלצו להפסיק את המתקפה וככה נצא מחוזקים ומנצחים לקראת מטרת העל שלנו - השמדת מדינת ישראל, בעזרתה האדיבה של הפטרונית איראן שמוכנה להלחם עד הפלסטיני האחרון".

ולנושא אחר מבחיל לא פחות, כרגע לפי החשבון שלי כוחותינו ספגו יותר אבידות מכוחות החמאס, כולל האזרחים שלהם שנהרגו לצערי. איך עשיתי את החשבון? לפי מפתח של 1 ישראלי = 400 פלסטינים*. זה בערך מספר האנשים שהם דורשים תמורת גלעד שליט, לא?
אז אם זה המפתח, לנו יש כרגע יותר אבידות.

יהי זכרם ברוך.

*ואזהרת הציניות - אני לא באמת חושבת שישראלי אחד שווה 400 פלסטינים. אבל כנראה זה מה שהם חושבים. מבחיל.

מלחמה

Previous post Next post
Up