Mar 07, 2008 12:36
על הנציגים של חברת סמייל 012. כבר ביום שני בבוקר הכלבלב ניסה להתקשר אליהם כדי להפוך את חשבון האינטרנט שלו מחשבון רגיל לחשבון דואר (כי אנחנו גולשים על החשבון שלי מהעבודה). נציג שירות ניסה להציע לו המון הצעות לא רלוונטיות ואז העביר אותו לקשרי לקוחות. חצי שעה הוא המתין על הקו עד שנמאס לו והוא התייאש.
טוב, התקשרנו שוב, הפעם אני דיברתי כדי לזרז את התהליכים. אמרתי שאי אפשר להמתין כל כך הרבה זמן על הקו וביקשתי שמישהו מקשרי לקוחות יחזור אלינו עוד היום. הבטיחו שיחזרו.
היום בבוקר החלטנו שהיה להם מספיק זמן כדי לחזור אלינו והתקשרנו שוב. תקליט, זמן המתנה ארוך, בסוף מישהו עונה. אני מסבירה במהירות מה אני רוצה, מדגישה שאנחנו גולשים על חשבון שלי מהעבודה בחינם ושהכלבלב רק רוצה לשמור על תיבת הדואר. זה לא עוזר, עדיין מציעים לי חשבון דואר עם אפשרות גלישה תמורת 19.90 בלבד. מה לא היה ברור ב: "אנחנו גולשים בחינם"?
אני מסבירה שוב את הנקודה הזו ומתחננת שיחסכו ממני את כל ההצעות כי הם כבר דשו בעניין עם הכלבלב ביום שני.
מעבירים אותי לקשרי לקוחות תוך הבטחה שהיום הזמן קצר יותר. אכן, רק חמש עשרה דקות חולפות לפני שעונה בחורה. שוב הסבר זריז, שוב מציעה אפשרות גלישה, שוב אני מבקשת שיחסכו ממני. היא מבקשת להמתין. הפתעה - שוב תקליט. מה? לא הייתי בקשרי לקוחות?
כשעונה בחורה שלישית אחרי עוד איזה עשר דקות אני כבר מעוצבנת. אני שואלת מיד אם יש לה סמכות להחליף את חשבון האינטרנט לחשבון דואר. היא אומרת, "לא, אני רק בשירות לקוחות"...
ואז התחלתי לצעוק. כמה אפשר לטרטר לקוח שמנסה להשאר לקוח? אמרתי שאנחנו מנסים להמשיך לשלם להם כסף כדי שאם הכלבלב ירצה הוא אולי יחזור יום אחד להיות לקוח פעיל, אבל הסבירות לזה הולכת ויורדת ככל שמטרטרים אותנו. אמרתי שאני דורשת לדבר עם מישהו שמוסמך לבצע את השינוי עכשיו, או שאנחנו מתנתקים לגמרי. גם הסברתי לה שאני לא צועקת עליה באופן אישי אלא על כל המערכת. היא נבהלה ואמרה שהיא מיד מחפשת נציג פנוי. שוב המתנה, אבל הפעם לפחות בשקט. בלי תקליט.
אחרי חמש דקות היא שוב חוזרת ואומרת שהיא עדיין מחפשת נציג פנוי. עוד חמש דקות חולפות, והיא מעבירה אותי לבחור מקשרי לקוחות. הידד.
טוב, אמרתי לו זריז שאני לא צריכה אפשרות גלישה ב 19.90, והוא סוף סוף ביצע את החלפת החשבון. רטרואקטיבית מיום שני לאחר שדרשתי את זה.
למה כל דבר בארץ הזו חייב ללכת בצעקות? מה הסיכוי עכשיו שהכלבלב ממש יחזור לגלוש דרכם? למה אין להם איזה נוהל ל"לקוח X לא סתם מנסה להשיג מחיר טוב, הוא באמת לא צריך אותנו, אז הבה נסיים את העניינים במהירות כדי שישאר לו טעם טוב מהשיחה והוא יחזור בעתיד?"
אוף.
איזו מדינה,
צרכנות,
דברים שמרגיזים