Jan 26, 2010 09:27
החל מ 1 בינואר, שוב אני נוסעת באוטובוסים לעבודה, הפעם לרמת החייל - רח' וולנברג. מי שקצת מכיר את האוטובוסים של דן יודע שיש בערך קו אחד שמגיע מהאיזור שלי לוולנברג - קו 20. שבא בערך כל עשרים דקות. טיפה יותר בשעות העומס. אבל כמובן המון אנשים עובדים ברחוב הזה, לכן חברת דן מתגברת את האוטובוסים המובילים אליו בשעות העומס.
אז חוץ מקו 20 עובר באותה תחנה בבורסה קו 42, שבשעות הבוקר חלק מהקווים שלו מסומנים בכיתוב "דרך וולנברג" וזה אומר שהם לא נכנסים לשכונה, אלא נוסעים דרך הרחוב. בנוסף, יש את קו 57 שבבוקר ואחרי הצהריים נוסע עד לקרית עתידים. אני יכולה לתפוס אותו בקניון אילון. וגם שני אוטובוסים של קו 40 עוברים דרך וולנברג. גם אותם אפשר לתפוס בקניון. ויש גם 141 שיש שניים ממנו לדעתי בבוקר, וגם הוא עובר בקניון. ואיך אני בכלל מגיעה לקניון? עם קו 42 רגיל, אם הוא עובר בתחנה שלי לפני 20 או 42 וולנברג.
אז הכל סבבה, שפע של אוטובוסים לעבודה, רק אני לא מבינה למה הם צריכים להגיע כולם בבת אחת. היום בדרך לתחנה ראיתי את קו 42 וולנברג ומאחוריו קו 20 נוסעים ומקדימים אותי. אז המתנתי בסבלנות, ואז הגיעו שני קו 42 רגילים. עליתי על אחד מהם וירדתי בקניון. ואז הגיעו בו זמנית קו 40 וולנברג וקו 57. לפחות הפעם לא הייתי צריכה להמתין.
וכבר קרה לי לפני כמה ימים שהחמצתי את קו 20, חיכיתי לא מעט זמן. עליתי בסוף על 42 רגיל. הגעתי לקניון. שוב חיכיתי הרבה זמן, ואז באו ביחד 20, 141 ו 57.
דן לא יכולים לתזמן את זה כך שיבוא אוטובוס כל כמה דקות במקום שיבואו כולם ביחד? וגם בכיוון השני המצב דומה (גם אם פחות בולט כי מדובר רק בשני קווים). ושמעתי שגם בפתח תקווה, כולם יוצאים מהתחנה הסופית בו זמנית. מעצבן.
בפברואר אנסה לנסוע עם כרטיסיות במקום עם חופשי חודשי, אז גם אוכל להשתמש בשירותי אגד שעובר לא מעט. נראה איך יהיה.
תחבורה ציבורית