May 03, 2011 00:48
Найперш зьвярну
ўвагу на “дзяўчын”, якіх меркавалася даць майстру для працы, і якія ў загадзе
Рыбанькі паўтараюцца ажно два разы. Загадкаю застаюцца тыя “мурынкі”, якія ўжо
мусілі працаваць у майстра. То можа Багдановіч меў рацыю, што сум мясцовых
слуцкіх дзяўчат спрычыніўся “росквітаў” васількоў на залатых тканінах? А
пасаблялі ім мурынкі з далёкіх паўднёвых краёў.
Што да майстра,
пра якога пішуць абодва, то гэта знакаміты армянін Ян Маджарскі. Яго характарыстыка
значна кантрастуе з ухваламі, якімі яго асыпаюць захопленыя паясамі навукоўцы.
Забаўляюць таксама
погляды на Рыбанькі на мікраэканомічную лёгіку. Разам з тым дужа сумна, што сучаснае беларускае
кіраўніцтва далей, на жаль, яшчэ ня рушыла(
міты vs гісторыя,
СЛУЦАК