SuperCell - організація, де ідеї створює команда, а не верхівка менеджменту

Jun 25, 2013 18:27


Внутрішня організація такого розробника казуальних іграшок як SuperCell мені нагадує підхід деяких інших компаній - Valve, Alternativa Platform (треба буде обов'язково поділитися з вами лінком на статтю про Valve та їхню концепцію "Т-шейперів"). Думаю, спільне в них - це принцип свободи. Кожному члену команди дають можливість робити те, що він хоче. Це необхідна (хоча, звісно, не достатня) умова для створення такого середовища, в якому людина здатна розкрити свій максимальний потенціал (знання й навички помножені на "природню" внутрішню мотивацію). Можливо, такий підхід не є універсальним, проте поки що мені складно уявити більш сприятливе середовище для досягнення блискучих результатів у роботі, пов'язаній із творчістю.
А ось і стаття, котра окрім фінансових тем трішечки зачіпає принцип організації команди SuperCell:

Как заработать $100 млн прибыли за квартал на двух мобильных играх

management, business, game development

Previous post Next post
Up