Vacatures

Jul 14, 2008 12:37

Gezocht: receptioniste/secretaresse in Amsterdam, Utrecht of Hilversum.

Het bedrijf
Wij zijn gespecialiseerd in de verhuur van full service kantoren in onze business centers in Nederland en België. Volledig ingerichte kantoren met een uitstekende ICT voorbereiding en toegang tot een uitgebreid scala aan business faciliteiten.

Wanneer onze klant succesvol is, zijn wij succesvol. Daarom creëren wij voor hem het klimaat waar hij zich als bedrijf thuis voelt en waar alle faciliteiten aanwezig zijn om optimaal resultaat te bereiken.

De essentie en de kern is voor ons de receptie, oftewel de gastvrije ontvangst. Het eerste gezicht dat men 's ochtends bij binnenkomst ziet, degene die overal van op de hoogte is, het hart en het leven van een gebouw. Een bekend en vertrouwd gezicht, iemand die let op de details en meedenkt.

De functie
Wij zijn een organisatie die volop in beweging is, meegroeit met de markt en continue op zoek is naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten voor de functie van medewerker business center. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van een breed scala aan taken op het gebied van receptiewerkzaamheden, telefoonservice, secretariële ondersteuning en het ondersteunen en wekelijks rapporteren naar de operationeel manager van jouw regio. Je voornaamste doel is ervoor te zorgen dat het de klanten die in het business center gevestigd zijn aan niets ontbreekt, zodat zij optimaal kunnen werken en van alle gemakken zijn voorzien.

Uiteraard bieden we je uitstekende arbeidsvoorwaarden en bij 100% inzet zijn er diverse doorgroeimogelijkheden bespreekbaar.

Wij zijn op zoek naar enthousiastelingen die beschikken over:
- MBO werk- en denkniveau
- goede beheersing van het MS-Office pakket
- goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- klantgerichte, dienstverlenende en flexibele instelling
- echte hands-on mentaliteit

Herken jij jezelf hierin? Neem contact met me op via a.dijkstra@taminiau.com
Previous post
Up