kaip gali senoves amatai keistis? nuo 2007 iki 2010 atsirado tik kitu dalyviu, grupiu, bet amatu ;D juokinga. kaip gali buti pasikeite :} nemanau, kad 1397 metu amatai labai skyresi nuo 1400 amatu. namanai? o sauskelnes, telefonai ir aparatai - neatsiejama musu dabartinio gyvenimo dalis. tu dabar isivaizduoji, kad vien del to , kad festivalis, tevai leis savo vaika ne su sauskelnem o kaip seniau su daug ivairiu drobiu skuteliu, kurie buvo daukartiniai. isivaizduoji, kokia smarve tvyrotu? koks diskomfortas vaikams, kai karsta, ten viskas sushustu. Dziugu, kad vaziuojate i festivali, bet dar smagiau butu jei ivertintumet tai kas rodoma istoriskai o ne kritiska lietuviska akimi. ir jei jau niekas nesikeicia, tai gal vetra atvaziuoti kai mastysena pasikeis, kai pabresite kaip zmogus ir kaip Lietuvos pilietis. M?
O die, atsiprašau, jei įžeidžiau Jus savo kiek sarkastišku pastebėjimu. Leiskite paaiškinti.
Mano požiūriu, festivalis yra įdomus, smagus ir labai vertingas pažintine ir kultūrine prasme, bet.. kaip čia geriau išsireiškus.. jis yra vienkartinis paprastam stebėtojui. Nesitikiu, kad amatai ar dalyviai turi keistis, bet pats jo formatas neskatina tų pačių lankytojų atvažiuoti į jį trečią, ketvirtą kartą. Pirmą kartą buvau pakerėta - man buvo įdomu sužinoti, pamatyti, išsiaiškinti ir pabandyti. Bet antrą kartą būdama supratau, kad jau mačiau, išsiaiškinau ir pabandžiau. Trečią kartą tikriausiai nevažiuosiu.
Kas liečia komentarus dėl šiuolaikinių dalykų maišymo su autentiškais, tai žinoma, nesitikiu kad dalyviai jų atsisakys ir dar pradės senąja lietuvių kalba šnekėt.. sure, čia labiau ironiški pastebėjimai, tiesiog dėl vizualaus kontrasto tarp lininių drabučių ir hi-tech daikčiukų.
Įdomu, kiek šis festivalis yra atviras, gal yra galimybė siūlyti scenarijus iš šalies, praplečiant jau nusistovėjusį jų formatą, bet išlaikant dėmesį senovei-archeologijai :)
Ačiū už reportažą! Puikus masalas tiems, kas ten dar nesilankė :)
Comments 6
Tikrai nelabai kas pasikeitė :)
Reply
Reply
Reply
Dziugu, kad vaziuojate i festivali, bet dar smagiau butu jei ivertintumet tai kas rodoma istoriskai o ne kritiska lietuviska akimi. ir jei jau niekas nesikeicia, tai gal vetra atvaziuoti kai mastysena pasikeis, kai pabresite kaip zmogus ir kaip Lietuvos pilietis. M?
Reply
Leiskite paaiškinti.
Mano požiūriu, festivalis yra įdomus, smagus ir labai vertingas pažintine ir kultūrine prasme, bet.. kaip čia geriau išsireiškus.. jis yra vienkartinis paprastam stebėtojui. Nesitikiu, kad amatai ar dalyviai turi keistis, bet pats jo formatas neskatina tų pačių lankytojų atvažiuoti į jį trečią, ketvirtą kartą. Pirmą kartą buvau pakerėta - man buvo įdomu sužinoti, pamatyti, išsiaiškinti ir pabandyti. Bet antrą kartą būdama supratau, kad jau mačiau, išsiaiškinau ir pabandžiau. Trečią kartą tikriausiai nevažiuosiu.
Kas liečia komentarus dėl šiuolaikinių dalykų maišymo su autentiškais, tai žinoma, nesitikiu kad dalyviai jų atsisakys ir dar pradės senąja lietuvių kalba šnekėt.. sure, čia labiau ironiški pastebėjimai, tiesiog dėl vizualaus kontrasto tarp lininių drabučių ir hi-tech daikčiukų.
Reply
gal yra galimybė siūlyti scenarijus iš šalies,
praplečiant jau nusistovėjusį jų formatą, bet išlaikant
dėmesį senovei-archeologijai :)
Ačiū už reportažą!
Puikus masalas tiems, kas ten dar nesilankė :)
Reply
Leave a comment