Почнемо з новин.
Остання надія Америки, Пол Томас Андерсон, не так давно зняв і пустив гуляти світом своє чергове творіння - "Майстер". Перша експедиція видалася успішною - чотири венеціанських "Лева" вже на борту. А ще попереду "Золотий Глобус", "Оскар" і ряд інших кіноподій. Маю надію, шо мій друг з кінотеатру візьме цей фільм в прокат .
Click to view
(
Читати далі )
Comments 13
І мене радісно дивує система інших принаймні міст, коли знайома з Москви каже: "А у нас завтра Заводной Апельсин мой любимый будут показывать - пойду в третий раз смотреть!"
Reply
А можна глянути десь на якомусь сайті афішу, шо це саме в кінотеатрі показуватимуть на звичайному сеансі? Бо шось в мене великі сумніви.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Якшо вже про бергманівські постулати, то писав він це, проводячи паралель із собою і "Осінньою сонатою", про яку справді можна сказати "Бергман зняв бергманівстке кіно", але це не обмежує цю неймовірну стрічку і не заперечує її краси!
Насправді під час перегляду "Королівства" мені, мабуть, переймало дух, як, наприклад, від "Рашмор", і це явно не робить такого буму в сучасному кіно загалом, як "Таненбауми", але! - воно зняте про дитинство, і все підпорядковане цьому. по-моєму, саме "королівство дитинства" настільки чітко і ніжно передане там, з усіма сміховинними щтуками, незграбностями, дурощами і т.п.
І чим це, будь ласка, він схожий до баумбахівського "кальмара"? Самі режисери в своїх естетичних шуканнях, перекручуваннях і обігрувань категорії трагікомічного схожі, але конкретно отак - аж ніяк.
Reply
Схоже на те, шо мені Андерсон просто приївся своїм одноманіттям. Ці симптоми я помітив за собою ще коли дивився "Водне житття Зіссу". А потім "Королівство" взагалі ледь до фрустрації не довело.
"Осінньої сонати" ще не дивився. Я ніяк не зберуся "Крізіс" глянути (хочу Бергмана від а до я передивитися). Так що зрозуміти як Бергман закосив під себе доведеться ще не скоро.
Щодо "Кальмара". Мабуть погоджусь, шо більше несхожостей. Але от настроєво!
Reply
Leave a comment