В кількох наших останніх програмах ми кілька разів торкалися геймерської теми. Спершу наша група
літала в Лос-Анжелес на світову "кібер-олімпіаду" WCG, а потім робили розширений тест ігрової консолі PS3. Себто, довелося не тільки освітлювати дану тему, а й упритул мати справу з геймерським середовищем. Результат, відверто кажучи, вийшов доволі повчальним.
Більш неадекватної, свинської в усіх розуміннях і невдячної публіки не знайдеш. Спершу компанія, з якою знімали консолі, від свого імені почала публікувати в інтернеті пасквілі на наш сюжет. Після моїх обурень виявилося, що то була ініціатива одного з їх працівників... Конфлікт залагодили, нам принесли вибачення, усі пасквілі прибрали. Тому ім'я компанії називати не буду - конфлікт вичерпано, і загалом керівництво повелося нормально. Претензій у мене уже немає.
Потім на геймерських сайтах почали поширювати наше відео про WCG. Отут рівень неадекватності і маразму зашкалив! Начебто почали говорити про те, що журналісти "не в темі", і припустилися купи помилок.
Отут можете почитати ці маразми. При детальному розбиранні виявилося, що ніяких помилок немає, а "шукачі сенсацій" - банальні необтесані дебіли. Найцікавіше, що у цьому процесі брали участь і ті, про кого в сюжеті говорено з симпатіями, і які на шару отримали непоганий піар.
Звідси висновок. Геймерська публіка, яка звикла стирчати в інтернеті, і безнаказно гадити, здебільшого являє собою зборище невдячних агресивних некультурних осіб. Тому, колеги, раптом ви з доброти душевної захочете зробити про них якийсь матеріал, краще відмовтесь від цієї думки. Отримаєте відро помиїв насправді ні за що. Зрештою, якщо і будете робити, то робіть це виключно за гроші. Щоб хоча би щось позитивне лишилося від спілкування з цією публікою.