Радий, що фото подіяло. :-) І правильно, нащо стояти у черзі. Бабусі купляв квиток, то вона переживала, що щось десь загубиться. до речі, в мене з більше 30 десятків разів провідники сканували квиток тільки раз.
В Україні для мене три вида транспорти: нічні поїзди (готель на колесах), автостоп (спілкування з новми, часто місцевиим людьми) та лоу-кост літаки. :-)
Что же до комиссий других ресурсов (не Укрзализницы) - они везде разные. Кажется, сейчас есть порядка 6-7 ресурсов, на которых можно купить билет (только если "лежит" Укрзализница - не работают и они). Сравни, например, с https://dprc.gov.ua/ - здесь накрутка на билете побольше будет.
У моєму випадку як раз і випало вартість 2 чаї в - 7 грн. (149 замість 156).
Цікаво, як вони підв*язані на сайті УЗ. Не знав, що є така кількість сайтів. Порівняв - різниця вйшла 171 проти 189 (я не реєструвався, може якась сума і відпаде після реєстрації.)
Ну а завжди найменьша комісія - в "оригінала" (для мобільних - поповнення через сайт оператора, для поїздів - офіційний сайт компанії-перевізника...)
Comments 7
(The comment has been removed)
І правильно, нащо стояти у черзі. Бабусі купляв квиток, то вона переживала, що щось десь загубиться. до речі, в мене з більше 30 десятків разів провідники сканували квиток тільки раз.
Reply
Reply
Про Приват - нова інфа, бо вних рекламний хід "купуй квитки без комісії".
Reply
Reply
Reply
Версия с чаем заслуживает внимание.
Что же до комиссий других ресурсов (не Укрзализницы) - они везде разные. Кажется, сейчас есть порядка 6-7 ресурсов, на которых можно купить билет (только если "лежит" Укрзализница - не работают и они). Сравни, например, с https://dprc.gov.ua/ - здесь накрутка на билете побольше будет.
Reply
Цікаво, як вони підв*язані на сайті УЗ. Не знав, що є така кількість сайтів. Порівняв - різниця вйшла 171 проти 189 (я не реєструвався, може якась сума і відпаде після реєстрації.)
Ну а завжди найменьша комісія - в "оригінала" (для мобільних - поповнення через сайт оператора, для поїздів - офіційний сайт компанії-перевізника...)
Reply
Leave a comment