Реклама може бути корисною або благоустрій з комерційним підтекстом

May 17, 2013 11:32



Частіше всього реклама не несе соціального значення. Її велика кількість нас дратує. Останнім часом маркетологи пішли на новий хід - у типове просування свого товару / послуги вони внесли практичне значення.

Наприклад, роблять таблички на будинки. Слід віддати належне - зроблено охайно, та й ще українською (що для Донецька рідкість).

1-2.






А у Переяславі (Київської області) провайдери на зупинках розмістили  розклад руху

3.



Естафету підхопили і ресторатори. Що не роблять ЖЕКи - роблять рекламники

4.



ЧИТАТИ ТАКОЖ: «Сила слова». Скромные сдвиги в коммуналке Донецка благодаря «небайдужим» и огласке в СМИ


благоустрій, Донецьк

Previous post Next post
Up