Нещодавно
їхав автостопом з Києва до Білої Церкви та назад. Спочатку і не знав, що прямуємо славетною трасою Київ - Одеса, яку під час будівництва у 2003 (чи 2004-му роках) називали першим українським автобаном.
Принт-скрін
google.com Стан дорожнього покриття буквально вражає. Місцями на асфальті латка на латці - немов це не магістраль державного значення, а якась дворова дорога.
Більш того, здається, що асфальту було настільки мало, що латки ставили у безобразній формі.
1.
Може я придираюся, але у Донецьку ями латають прямокутними фігурами
Фото:
maxi-good.livejournal.com Магістраль покрита суцільними тріщинами
2.
Проїдемося трошки
Click to view
Не буду брехати, є і ділянки у нормальному стані
3-4.
А у декотрих населених пунктах встановлені відбійники (огородження)
5.
Проте розігнавшись, будь те готові, що попереду погана дорога і слід збавити до 60-ти
6.
У підтвердження вищесказаних слів. Так що до назви "автобан" ця дорога м*яко кажучи не дотягує...
7.
Дорога назад - з Білої Церкви (Одеси) на Київ
8.
Інфраструктура. Типова зупинка на «автобані»
9.
Покажчики температури повітря та асфальту. Вже не пригадую, чи працювали вони…
10.
У наступних постах розкажу Вам про трасу Київ - Чоп, яку будували спеціально під Євро-2012.