Як ми влаштували прочуханку у ресторані: відстояли 500 гривен та замінили розбавлене пиво

Mar 11, 2012 12:15

У суботу, 10 березня, я з друзями відправився на боулінг до розважального комплексу «Шоколад», що на зупинці «Червона гірка» у Макіївці.

Тут оренда доріжки найнижча у агломерації Донецьк-Макіївка. Навіть у годину - пік вона коштує 100 грн/година при цьому, наприклад, у клубах «Максимум» чи «Хамелеон» у обласному центрі - 189 та 180 відповідно.

Після гри ми спустилися вниз - до пабу - ресторану «Старый город». Тамтешня зала була порожня і проблем з місцями не повинно було бути. До нас підійшов офіціант на ім’я Євген (принаймні так було вибито у подальшому на чеку). Я його спитав де тут можна сісти (може якісь столики заброньовані). Почувши від мене українську він одразу перейшов на неї - це плюс для закладу. В цілому хлопець був ввічливим.

- У нас сьогодні оплата за депозитом - мінімальна сума замовлень складає 100 гривен, - заявив він.
- Зі столику? - спитав я.
- Ні, з людини, - пояснив Євген.

Після цього ми всі пішли у бік виходу. Побачивши це він сказав: «Якщо ви до 10-ї будете, то можна і без депозиту». Ми лишилися.

Коли ж нам принесли меню - ми з 4 видів вибрали «Оболонь світле» за 9,75 грн.
- У нас тільки «Магнат» (вартість 15 грн), - пояснив нам офіціант.

1.



Ми замислилися. В мене була картка на знижку і я протягнув її робітнику «Старого города».

- Вона не діє, тільки на «горі» (на першому поверсі), - заявив він.

Коли ж офіціант, почувши наше невдоволення, сказав: «Добре, я проб*ю вам на горі рахунок і ви будете мати знижку».
На цьому дива не скінчилися. Коли нам все ж принесли хмільний напій, я трохи відпивши, відчув, що пиво ніби розбавлене водою (до того моменту не пив жодного алкогольного напою у цей день). Але, щоб не бути упередженим, я промовчав.

2.



- Такое ощущение, что воды добавили, - спробувавши сказав мій друг.

Троє інших моїх друзів теж ковтнули трохи напою і підтвердили це.

Далі, я почав шукати офіціанта, але його так і не знайшовши сам пішов на стійку бармена. Той, почувши мою претензію, обмочив край трубочки у пиво і спробував його.

- Извините, сейчас поменяю, - пояснив він. - Вы у нас первые клиенты и потому мы только открыли бочку, а там на внизу, видимо, скопилась вода.

Я обмінявши своє пиво замінив і келихи друзів. Один з них, до речі мій гість з Польщі, після відвідин туалети поскаржився мені на те, що на унітазі не було кришки, а у крані бракувало теплої води.

Потім вирішив і сам піти до туалету. У кабінці №4 на найнижчому поверсі (там де більярд) хтось зламав кран і води взагалі не було.

На прощання я попросив книгу скарг та пропозицій у офіціанта. Далі прийшла адміністратор (наскільки зрозумів).
Я їй особисто ще раз розказав про претензії.

Щодо пива то вона заявила, що зараз велика навала відвідувачів, люди беруть те, що подешевше і через це машини просто не встигають довозити напій.

Додам, що протягом півроку я вже рази з три був у «Шоколаді». І на боулінгу завжди чомусь було пиво за 15 грн.
А от води у пиві, за її словами, бути не може - бо вони все перевіряють.

Адміністратор також запевнила нас, що теплої води не було через холодну погоду.

- Пройдемте я вам покажу - в кабинке №4 нет воды вообще, - сказав я.

Вона мені повірила і пообіцяла виправити ситуацію.

Вела адміністратор себе ввічливо, спокійно і по ній видно було, що заклад зацікавлений стати кращим.

На останок я написав всі свої претензії у книзі скарг.

3.



Сподіваюся, що у «Шоколаді» усунуть вказані проколи і він з нашою допомогою стане кращим.

У вересні писав про обслуговування у "Латинському кварталі" - але публікація десь зникла. А відповіді із закладу так і немає... Там же було про повчальний випадок у Чехії, коли мене облили пивом

ресторани, громадянське суспільство

Previous post Next post
Up