Успішні західні компанії використовують дієвий маркетинг - заманюють пасажирів акційними цінами. Віддав собі пару квитків за низькою ціною, люди задоволені і розказують своїм друзям. Головна умова привабливої ціни - раннє бронювання.
Де дешевше купити квитки на поїзд: у касі, на сайті УЗ чи ПриватбанкуДешевше купуєш - менше платиш. Наприклад, квиток на переліт з Києва до Вільнюсу коштує 380-500 гривень, а для
власників картки (яка окуповується вже при першій покупці на двох осіб у форматі туди/назад) смішних 250 гривень (10 євро).
«Укрзалізниця» розкриває секрети: Як просто купити дефіцитний квиток на поїздА ось з українськими державними посткомуністичними монстрами все не так гнучко. «Укрзалізниця», не сперечаюся, має доступні тарифи - у кілька разів нижчі ніж автобуси. Проте це стосується лише старих плацкартних вагонів, а от послуги з вищою якістю, типу Інтерсіті+ та вагони-люкс, по кишені далеко не кожному. Більш того, часом квиток у звичайний купе може бути дорожчим (на ту же відстань) ніж авіа переліт - 456!
Єдина знижка (окрім студентської), яку мають українські залізниці - мінус 10% на поїзди «Інтерсіті+» при поїздці туди/назад і то лише для першого класу.
Едем в финских поездах: туалеты с бобрами, кабинки для курения и бесплатные кофе-печенькиЗдешевлення гривні дало свої результати - ціни на міжнародні поїзди у нашій валюті зросли. Втім, жодних маркетингових дій з боку «УЗ» нема - просто скорочують кількість вагонів на маршруті «Київ - Варшава».
А от їхні польські колеги є більш «продаваними» - перші квитки на регіональні поїзди продають про акційній ціні - 1 та 9 злотих.