Пройшло вже більше року з моменту вступу в дію відомого закону "Кака", або "мовного", або, офіційно, "Про засади державної мовної політики". Основні удари по українській мові там були спрямовані на сфери, де вона могла похвалитися хоч якимись здобутками - це реклама, кінопрокат, трійка ЗМІ (преса/радіо/телебачення) та освіта. В деяких галузях
(
Read more... )
Comments 20
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Так, про підсаджування мова і йде.
Тільки от нічого забороненого в цьому нема, а що ніхто проукраїнський нічим подібним не займається - то це, зрештою, проблема проукраїнських сил.
До речі, не менш активно по Києві розвішані бігборди нового радіо "Релакс" - так що може вже й створили. Якщо це справді Медведчук, а не пряме керування з Москви, то доводиться визнати, що його сильно недооцінили. В такому разі демонстративно нахабний "Український вибір", який лізе у вікна й двері, цілком може бути відволікаючим маневром для атаки на нього, поки тишком-нишком більш коректні ЗМІ будуть завойовувати ніші ринку, щоб потім колись "вистрілити".
Reply
Reply
ITC хай йдуть під три чорти, їхній сайт з нескінченними "обзорами и тестированиями" телефончиків та айфончиків давно покинув читати. Ось хотлайном іноді користуюся, бо варіантів фактично немає.
Іноді в дорозі вмикаю радіо, маячня від "українського вибору" занадто часто звучить. Ще й підло замаскована під новини.
Reply
і не тільки від забудовників.
я б сказала, що її 60 на 40.
Київ не прийняв статус російської регіональної - хоч на мову зараз закривають очі, та блокується на рівнях: клієнт (бажає українською), рекламна агенція чи носій бажає української і давить на те, що можуть бути неприємності у клієнта, бо немає статусу рос.рег.
ну, що стосується регіонів - я даю рекламу українською всюди - і ніхто не квакає, навіть кримські українофобські видання. від української, між іншим, створюється враження, що торгова марка - загально-національного масштабу. від російської - місцевого, локального.
так що - що кому треба.
Reply
За радіо і телебачення не скажу, не слухаю. Дивимось лише канал "Піксель" заради мультиків - але там жодного разу не було російськомовної реклами.
Носії на вулицях бачу постійно, я ж ними катаюся машиною - 99% українською.
В метро їздив лише на минулому тижні, бачив російською лише рекламу вареничної на вокзалі.
То ми що, в різних Києвах живемо? :)
Reply
Reply
Reply
---повний крах своїх сподівань регіонали отримали в освіті.
Як Діма не старався, але такі да...
---Більшість населення так чи інак збирається тут жити і навчатися, тому обирає державну мову.
Не тому. Просто для тих, хто збирається вступати до вишів, альтернативи практично немає - майже все українською мовою.
---підприємство Богдана Батруха, людини, яка зробила найбільше для української мови в українському кінопрокаті.
Не плекайте ілюзій. Робив він це зовсім не з любові до української мови, а тому, що тоді влада любила показну патріотичність.
---як же довго проплавають на поверхні кінотеатри з подібним ставленням до глядача перш ніж піти на дно.
Плаватимуть ще довго. У нас громадський осуд та всі ці бойкоти чомусь не дуже відображаються на фінансових показниках.
Reply
Reply
Reply
Я теж в ВНЗ пропрацював сім років :-)
І провчився аж вісімнадцять, якщо з перервами рахувати.
І чудово пам'ятаю викладачів, які через старість по чотири рази забували, що був призначений залік.
===Зважав. Не зважав би - просто не пустили б на "ринок".
Батрух на ринку України з 1998 року :)
=== тільки дайте нам землевідвід та дозвіл на будівництво.
В українських умовах це цілком тягне на вагомий внесок в статутний фонд :)
Якби дали 50% землевідвід був би за копійки, або й взагалі безкоштовно, а земелька в Києві дорога :)
Reply
Leave a comment