Olexander Starish
КЛОУН
Клоун - одна з найскладніших циркових професій. Клоун має знати і володіти елементами усіх циркових жанрів: бути дресирувальником - вміти підкорити публіку своїм забаганкам, жонглером - підкидувати одне яблуко, переконуючи глядача, що їх цілих три - червоне, кругле і смачне, фокусником: показувати купу грошей - а насправді їх немає, вміти розсмішити і примусити глядача розплакатися. Відповідно, мало кому, хто намагається бути клоуном, вдається стати зіркою циркового мистецтва. На жаль, Україні з клоуном не пофартило. А, можливо, це клоуну з Україною не пофартило. Усі його намагання сподобатись публіці призводять до того, що цирк порожніє - глядач перестає ходити на його вистави. Біда в цій ситуації в тім, що, незважаючи на рішення клоуна заборонити мобілізовувати циркових, він і від циркових не отримав підтримки - вони самостійно зникають не тільки з арени, але й з України. І навіть цей факт не зупиняє клоуна намагатися переконати глядачів у своєму таланті: клоун продовжує міняти реквізити, вигадує нові ходи побудови своєї фахової кар’єри, змінює костюми і світове забарвлення своїх виступів, проте, від такої вистави глядач втомився. Втомився настільки, що готовий забути клоуна. Але. Але директором цирку виявився сам клоун - його навіть звільнити не можна. А самостійно? Самостійно він нікуди не піде: покинути посаду - це визнати свою неспроможність.
Тому він продовжує утримувати 5-6 авторів його провалів і на арені, і поза ареною - періодично тасуючи колоду виконавців волі 5-6 авторі. А ще клоун має знати багато анекдотів, які створили глядачі - народна мудрість, але навіть до них клоуна не допускають оті 5-6 авторів, на чолі з головним автором усіх його невдач. Проте, клоун так і не зрозумів, що причина його невдач оті автори і є. І сьогодні в черговий раз він змінює реквізиторів - реквізиторів, від яких нічого не залежить. А самі реквізитори виявились неспроможними згуртуватися і створити дієвий колектив - вони не разом пішли у відставку, а по одному, як щури - бо так клоуну так зручніше і вони з ним погодились. І де б і коли не з’явилися в найближчому майбутньому ці реквізитори, кількість глядачів - їхніх прихильників, вже ніколи не збільшиться. Як і кількість глядачів самого клоуна.
Добре, коли глядач сміється з того, що робить клоун, погано, коли глядач сміється з клоуна. І той клоун, який це усвідомлює, стає зіркою.
Facebook post