Аморальна неефективність

Sep 29, 2008 12:20

Прочитав у Антона Носіка, що в Москві за рік бізнес викидає $650 млн. на корпоративні подарунки. І це при тому, що на лікування смертельно хворих дітей ці самі фірми жертвують у рази менше, або й взагалі не дають ні копійки.

Мене мало що бісить так як передсвятковий взаємообмін між партнерами, знайомими і в більшості випадків незнайомими людьми ексклюзивними відкритками, брендованими календарями, пляшками якогось тіпа рідкісного вина, флешками в оксамитових футлярчиках, чашками для супу аля "мівіна на роботі", футболками і кепками (таким добром, як правило, одарюють від імені лідерки БЮТ), не кажучи вже про якісь надзвичайно дорогі цукерки чи запрошення зі знижкою відвідати фітнес- або шоппінг-центр.

Це брєд. Неефективна аморальність чи аморальна неефективність.

В цьому сенсі, набагато розумніше роблять в діаспорі, коли "замість квітів на могилу" люди в знак пам"яті по небіжчиках пересилають гроші "на Церкву", "на сиротинець в Івано-Франківській області", "на передплату газети "Свобода" малозабезпеченим", "на "Пласт", "на "Енциклопедію українознавства" тощо.

гроші, благодійність

Previous post Next post
Up