Чи відповідає наша система освіти потребам суспільства? Що з цим всім можна/потрібно робити???

Dec 18, 2010 17:31

Чи відповідає наша система освіти потребам суспільства? Чи ефективно ми витрачаємо національні ресурси - бюджетні гроші і час громадян (дітей)? Скільки втрачає суспільство через недостатню підготовку громадян (знання та принципи/стиль поведінки) по завершенню освіти??? Що з цим всім можна/потрібно робити???

Я працюю менеджером середньої ланки ( Read more... )

реформи освіти, освіта

Leave a comment

vasylb December 23 2010, 18:42:06 UTC
Дякую за коментар. Проблем з розумінням російської нема :)

«В бизнесе есть очень четкое понимание что каждый работник должен приносить в 10-15 раз больше своей стоимости - все остальное рекламно-имиджевая лабуда, для работодателя вы винтик судьба которого цели и мотивы ему глубоко фиолетовы.»
Можливо, десь так і дивляться на персонал… але будьте певні, що цей бізнес зазнає краху рано чи пізно (за умови, що він не має якоїсь неринкової переваги - монополіст, кришування і т.д.) Мікроекономіка говорить, що підприємства будуть наймати працівників до того часу, поки додаткова вигода не зрівняється з витратами на цих працівників. В реальному житті для більшості працівників неможливо вирахувати додаткову вигоду, але при цьому працедавці, які дружать з головою інтуїтивно схильні дотримуватися цієї мікроекономічної закономірності.

Стосовно загальноосвітньої програми і спеціалізованої. Я не зовсім з вами згоден. Я не маю на увазі, що дітям не потрібно мати базових предметів - всі однозначно повинні знати мову і математику, щоб бути грамотними. Але чи потрібно всім знати дифф числення??? Я не впевнений. Не всі мають до цього схильність і абсолютній більшості це не потрібно в житті. Зате, якби всіх навчили засобів причинно-наслідкового аналізу, навчили би застосовувати це в реальному житті - то від цього була б реальна користь. І не правда, що це лише для закручування гайки №10. Можливо, для 10% найрозумніших людей ці засоби виглядають зайвими, але для решти вони реально допомагають зв’язати факти між собою, зробити висновки і не битися головою об стінку. Те саме стосується інших технік, а також концепцій. Вони реально потрібні, щоб позбутися багато дурості, яка з нами постійно відбувається.

Ну і останнє. Мабуть, в пості це не достатньо підкреслено, але найважливіший компонент - «успішні» поведінки. Якщо ми хочемо, щоб наші діти потім були ініціативні, спрямовані на результат, допомагали один одному і т.д. то не достатньо просто цього хотіти. Це потрібно чітко сформулювати, ще чіткіше пояснити і послідовно прививати з дитинства. І нічого поганого в цьому я не бачу - це лише для їх власного і суспільного добра.

Reply


Leave a comment

Up