Конда́къ, гла́съ 4:
На высотѣ́ Госпо́дь воздержа́нія и́стинна тя́ положи́, я́коже звѣзду́ неле́стную, свѣтоводя́щую концы́, наста́вниче Іоа́нне, о́тче на́шъ.
Икосъ:
До́мъ Бо́жій я́ко вои́стинну самаго́ себе́ содѣ́лалъ еси́, о́тче, боже́ственными твои́ми добродѣ́тельми я́вѣ украси́въ, я́ко зла́то свѣ́тлое, вѣ́ру, наде́жду и любо́вь и́стинную, Боже́ственныя зако́ны излага́я, воздержа́ніемъ обучи́вся, я́ко безпло́тный, ра́зумъ, му́жество, цѣлому́дріе стяжа́въ, смире́ніе, и́мже возне́слся еси́. Тѣ́мже и просвѣти́лся еси́ моли́твами непреста́нными, и небе́сная прія́лъ еси́ селе́нія, наста́вниче Іоа́нне, о́тче на́шъ.
Та́же чте́тся синакса́рій дневны́й:
Иже шестина́десяти лѣ́тъ сы́й и остроу́мный сы́й, принесе́ себе́ Бо́гу же́ртву свяще́ннейшую, на Сина́йскую го́ру возше́дъ. Та́же по девятина́десятихъ лѣ́тѣхъ, воста́въ, прихо́дитъ въ безмо́лвія по́прище отъ пяти́ зна́меній Киріа́ка; во оби́тель Пале́стры дости́гъ, на мѣ́сто, глаго́лемое Ѳо́ла, четы́редесять лѣ́тъ пожи́въ, при́сно разжига́емь любо́вію и огне́мъ боже́ственныя любве́.
Ядя́ше у́бо вся́, я́же непоро́чно присто́яху за́повѣди, но умѣ́ренно зѣло́, и въ се́мъ го́рдости ро́гъ сломля́я всепрему́дро. Но исто́чникъ сле́зъ его́ кі́й у́мъ изре́клъ бы? Сна́ же причаща́шеся, ели́ко ума́ существу́ бдѣ́ніемъ не вреди́тися. Тече́ніе же его́ - моли́тва бя́ше при́сная, и къ Бо́гу любо́вь безмѣ́рная.
Си́ми всѣ́ми богоуго́дно пожи́въ исправле́ньми, и
лѣ́ствицу списа́вый, словеса́ уче́нія изложи́въ, и испо́лненъ бла́гости досто́йно, упоко́ися въ Го́сподѣ, мно́га и ина́я списа́нія оста́вивъ.
Его́же моли́твами, Бо́же, поми́луй и спаси́ на́съ.
Пѣ́снь 7 канона преподобному:
На зла́цѣ вы́шняго Ца́рствія ста́до, о́тче, воспита́лъ еси́ и, жезло́мъ догма́тъ звѣ́ри отгна́въ ересе́й, воспѣ́лъ еси́: оте́цъ на́шихъ Бо́же, благослове́нъ еси́.
Из сегодняшней службы Иоанну Лествичнику