До і після. Пост сьогоднішнього дня.

Jun 14, 2011 03:47

Хоча можливо вже вчорашнього. Сам по собі цей день минув не погано, починаючись в обіймах плоті жіночої статі і закінчуючись обіймами залізних коней.

"Але це все не важливо, що я розказую вам" - як співав скрябін. Найважливішим досвідом сьогоднішнього дня стало окреме відчуття.
Прикладаючи вмілі руки і душу можна з невеликими затратами зробити чудові речі...

Сьогодні я поїхав вчитись їзди на мотоциклі. На мотоциклі друга, котрий планую купити.
Спочатку ми підкрутили деякі гайки... порегулювали. І я попробував їзду на мотоциклі на власній шкурі. Як сказали після моєї спроби, мені навпрочуд добре це виходить, і я з першого разу, сидіння за кермом мотоцикла зміг опанувати управління, розвернути його на 180 градусів і навіть виїхати з ями, без допомоги і наставлень. Але мотоцикл (МТ кастом) здався мені не дуже бодрим. На що тіп, який його продає, сказа, що це так має бути, і він потратив багато зусиль і часу щоб довести його до цього стану.

Пізніше цей самий тіп виїхав проїхатись сам і пропав на годину. Як виявилось згодом, він зустрів старого знайомого, котрий дав йому декілька доречних порад на рахунок ремонту мотоциклу. Після того, коли мене підвіз до них юзер sirius1206 , я власними вухами почув суть поради - що гайка на клапані правого циліндра прогнулась, і треба її поміняти, або поставити тимчасову підпирачку, що десятихвилинне діло. І підмітив що людина, котра наставляла мого друга, коли він ремонтував свою техніку, є халявщиком і гавнюком.
Але коли цей випадково зутрітий знайомий почав робити свій "фікс", помітив ще декілька дефектів, і запропонував зробити одну сторону мотора нормально і до кінця.

За наступні дев'ять годин сталось багато чого - було випито літри пива, приїжджали друзі, яким не було, чого робити, я познайомився з багатьма цікавими людьми і т.п... Але наприкінці (2 ночі, притому, що зустріли ми його в 6 вечора), ми таки поставили головку циліндра на місце, і єдиним ремонтом, який відбувся, була зміна двох шайб.

Але найважливіше було те, що мотоциклу від цієї зміни прибавилась ще половина сил. В місцях, де він глох, він почав рвати видираючи траву і каміння зпід коліс. Особисто мені, як новачку, стало страшно викручувати газ до упору на першій передачі.

Що я пробую цим сказати - що чесну і відверту роботу, в яку вкладаються зусилля і душа, не можливо нічим замінити, тимбільше, якщо є досвід.

П.С. дуже надіюсь не розчаруватись в цій чудовій людині, котра навіть не попросила грошей, тільки тонко намікнула, щоб ми виставили водки, в майбутньому

enjoy :), травель

Previous post Next post
Up