Памятник природы "Дуб Вардана Мамиконяна" в Акнахбюре

Jun 18, 2011 02:49

 В деревне Акнахбюр возле Иджевана есть уникальный памятник природы и истории - дуб самолично посаженный главнокомандующим (спарапетом)  армянской армией Варданом Мамиконяном перед Аварайрской битвой 26 мая 451 г. н. э.

В начале ноября 1975 года оно имело согласно Анохину (Анохин Г. И. Малый Кавказ, 1981) такой вид:

Read more... )

историческое наследие, памятники природы

Leave a comment

Նէ նադա տակ կածեգարիչնը... gahovhannisyan June 18 2011, 20:27:49 UTC
>>> Хоть убейте не понимаю зачем люди вещают платки и фрагменты,

Для русскоязычных армян:
-- Ուբիւած նե բուձեմ ;))) Էտը տրաձիցիա: Արմեանէ իսպոկոն վեկով (նաւերնա ս եազիչեսկիխ վրեմեօն) օստաւլեալի ուզելկի՝ պլատոկ, տըկան, ֆրագմենտ աձեժդի, նա վետկախ կակ զնակ իսպոլնենիայ ժելանիյ:

Для русскоязных не-армян:
-- Традиция оставлять узелки на ветвях была у армян из покон веков ещё до христианских времён. Узелки наматывались на ветви деревьев у Святого места в знак исполнения желаний.

Reply

Re: Նէ նադա տակ կածեգարիչնը... vahemart June 19 2011, 06:36:13 UTC
gahovhannisyan-ջան ես էդ քո գրած բիլինգվայով չեմ կարա գրեմ, միանգամից գրեմ հայերեն
Մինչև քրիստոնեության ընդունումը հազար ու մի պաշտամունքա եղել Հայաստանում, հիմա բոլորը որ կիրառեն երևի ճիշտ չի լինի
Օրինակ ֆալլոսի պաշտամունքը ինչքանով ճիշտ կլինի վերականգնել, ամեն մեկս իր տան մոտ թող դնի և վայելի:
Ես շատ լավ գիտեմ սնահավատ մարդիկ ինչու են կախում այդ թաշկինակները և շորերը ծառերի վրա, բայց եթե մարդկանց բացատրվի որ ոչ Աստված, ոչ ել բարի կամ չար հոգիները դրանց վրա ուշադրություն չեն դարձնի առանձնապես, սնահավատները կթարգեն այդ գեղեցիկ տրադիցիան: Ցանկությունները իրականացնելու համար ավելի պրագմատիկ մեթոդներ կան :Ճ
Եթե դու ասես որ շատ գեղեցիկ է այդքան շորեր կախել ծառի վրա, ես հարգելով քո կարծիքը մի երկու հատ էլ քրչ ես կկախեմ այդ ծառի վրա:
Բայց իմ կարծիքով շատ տգեղ երևույթա :Ճ

Reply

Re: Նէ նադա տակ կածեգարիչնը... gahovhannisyan June 19 2011, 18:38:41 UTC
Մալադե՛ց. շա՜տ լաւ համեմատութիւն էր՝ մարդկանց հաւատքի ու հոյսի նշանը մի կողմից եւ ֆալոսի պաշտամունքը միւս:
Դու իսկապէս հաւատում ես, որ դա հե՜նց սնահաւատութեան նշան է: Սրբաւայրին հաւատքի հոյս ունենալը դա սնահաւատութի՞ւն է... Վտանգաւոր ես մեկնաբանում, ըստ իս:

Reply

Re: Նէ նադա տակ կածեգարիչնը... vahemart June 20 2011, 05:20:48 UTC
Շնորհակալություն քո պատասխանի համար: Այս թեմայով կարելի է տարիներով զրուցել ինչի հնարավորությունը ես չունեմ:
Մի գուցե վտանգավոր ա, չգիտեմ իհարկե ում համար, կարևորը վիրավորական չլինի: Հուսով եմ ՍՐԲԵՐԸ ինձ կներեն:

Reply

Re: Նէ նադա տակ կածեգարիչնը... vahemart June 19 2011, 07:07:50 UTC
Սնահավատության, հին մինչքրիստոնյա և որոշ քրիստոնյա տրադիցիաների չընկալման և չընդունման մեջ ոչ մի բացասական երևույթ չեմ տեսնում
Ձեր ակումբում լինեի կասեի` take it easy :)))

Reply

Դու ինձ փորձում ես մեղադրել սնահաւատութեան գովաբանման gahovhannisyan June 19 2011, 18:46:09 UTC
Մեր ակումբում լինէիր կը հասկանայիր, որ ժողովրդի մշակութային սովորոյթները նոյնպէս արժէք ունեն հայ քրիստոնէայի համար:

Մի՞ թէ նորութիւն է. շատ աւանդոյթներ կան որոնք եկել են նախաքրիստոնէական ժամանակներից եւ տեղ են գտել քրիստոնէական միջավայրում՝ վերարժեքաւորուելով: Եւ դա՛ է ճիշտը:

Ես ո՛չ միայն ասում եմ take it easy, այլ նաեւ՝ keep and save it! որովհետեւ դա՛ հայ մշակոյթի մի փոքր մասնիկն է:

Reply

Re: Դու ինձ փորձում ես մեղադրել սնահաւատութեան գովաբանմ vahemart June 20 2011, 05:37:52 UTC
Եվս մեկ անգամ շնորհակալություն պատասխանիդ համար: Քո կարծիքը ինձ պարզա, հուսով եմ իմն էլ քեզ (այն է` ծառերի վրա թաշկինակներ և հագուստ կախելը շատ տգեղ երևույթ է) և մնանք մեր կարծիքներին: Կարելի է հետաքրքրության համար poll կազմակերպել երկու տարբերակով` տգեղ երևույթ և գեղեցիկ տրադիցիա: Արդյունքը իհարկե չի ազդելու մեր կարծիքների վրա, ուղղակի հետաքրքրիր է:
Մեկ էլ վիրավորական չհնչի բայց մի տեսակ հայ քրիստոնյաներ կան որոնց հետ շփվելուց հետո չեմ ուզում ինձ համարեմ քրիստոնյա :)

Reply


Leave a comment

Up