Громадське лідерство - це закамуфльована суміш політики і бізнеса.
Офіційна хрустка упаковка бізнес-орієнтованого політика, статуси "селебритіз", "ініціатор громадського проекту", "засновник руху", "лідер ГО", "голова асоціації" тощо, відображає сутность явища. Адже персональні лідерські амбіції доречні у бізнесі і політиці, як середовищах домінування.
Громадянські цінності, як то довіра, взаємодопомога, рівні можливості, партнерство, взаємоповага, лишають змісту будь-які прояви нарцисизму і марнославства. Справжні лідери у громадських рухах - неформальні. Вони працюють разом з усіма однаково, ба - навіть більше. Вони охоче допомагають іншим і не тягнуть ковдру на себе, вони не тирять чужих ідей і не оголошують себе авторами того, до чого не приклався їхній мозок.
Офіційний високий титул громадського лідера означає, що перед нами - солодка вата, велика, надута і чепурна, навколо якої стрибають радісно діти у передчутті чогось святкового. Спробуйте її зважити на вагах, або скрутити у кульку - це і буде реальна суспільна міра значущості "громадського лідера".