Ця стаття продовжує цикл «Український бізнес - афера століття», у якому український економіст Володимир Лановий намагається розкрити основні проблеми вітчизняного бізнесу та окреслити альтернативу його розвитку
В попередніх статтях йшлося про важливість вільного підприємства для
економічного розвитку і про те, чому Україна є пасткою для нього, аналізувалися українські феномени державних корпорацій як баласту для економіки та псевдоприватної власності, висвітлювалася проблема суспільного розколу між підприємцями, владою та громадянами, пояснювалося, чому олігархічні імперії приречені на стагнацію. Цього разу пропонуємо матеріал про виклики та можливості для України від експансії транснаціональних корпорацій.
Транснаціональні корпорації (ТНК) представлені в Україні підприємствами, що належать світовим гігантам: Procter & Gamble (США), Reynolds (США - Японія), Coca-Cola (США - Австралія), Lafarge (Франція), Nestle (Швейцарія), Tetra Pak (Швеція) та ін. Які їхні особливості?
Читати далі