Выставачны праект "100 ДЗЁН ДА НОВАГА ГОДА»

Sep 21, 2011 07:54


Выставачны праект «100 ДЗЁН ДА НОВАГА ГОДА»

9 Верасень 2011 года завяршыў сваю працу восеньскі выставачны праект «100 ДЗЁН ДА НОВАГА ГОДА», якія адзначылі 18-ы сезон падрыхтоўкі да навагодніх і калядных свят. У рамках праекта ў ЦДХ адначасова адбыліся два B2B падзеі: Гандлёвая выстава навагодняй і святочнай індустрыі «Christmas Time» і восеньскі праект «Дызайн і Рэклама. 100 Дзён да Новага Года ».

Экспазіцыя выставы «100 ДЗЁН ДА НОВАГА ГОДА», агульная плошча якой склала 5453 м? брута, ахапіла ўсю прастору ЦДХ. За 4 дня працы выставы яе наведалі каля дзесяці тысяч чалавек з 12 краін далёкага і блізкага замежжа і больш за 60 гарадоў і абласцей Расіі. У праекце прынялі ўдзел 175 кампаній.

Былі прадстаўлены таварныя брэнды з Расіі, Бельгіі, Беларусі, Даніі, Германіі, Ізраіля, Ірана, Італіі, Малайзіі, Нідэрландаў, ЗША, Украіны, Францыі, Швецыі, Кітая.
На выставе «Christmas Time» 103 вядучых кампаній і гандлёвых брэндаў, у тым ліку Green Trees, Morozсo, Атлас Арт (Komozja), БестАрт, Біном (Мінск), Веста (Навагодняя ноч), ТК «Веста Альфа», «ТК Вітус», гранж (Grange / Cadeaux de Noel), Елкин Дом, Ёлачка (Высакоўскі), Цацка (Растоў), Цацкі Грукачы (Новасібірск), Карнавал-прэм'ер, Нэо неон, ПК «Навагодняя ёлка і цацка» (брэнд «Цар ёлка»), Папірус (Томск), Кампанія «Пенери», ПК «Алмаз» (Екацярынбург), Прэм'ер-Цацка, РПК Кодимир, СДС Група, Сибим, Стыль Селижарово, Стыль-Ампір, ГД Ліст (Перм), Гандаль-Хаўс, Тры Лайн, Трыумф Норд, Фенікс-Прэзент (Растоў), Холидей Эксклюзіў, - прадставілі «навагодні» сегмент рынка ў нацыянальным маштабе, прапанаваўшы ўвесь спектр тавараў і паслуг дадзенай галіны, а таксама актуальныя тэндэнцыі і трэнды сезона ў сферы дэкаратыўнага афармлення святаў у розных фарматах - ад массмаркета да эксклюзіва: разнастайныя ёлачныя ўпрыгажэнні, калекцыйныя шкляныя цацкі, распісаныя ўручную, гірлянды і неонавая святлатэхніка, дэкаратыўны снег, а таксама Вінтаж, дызайнерскія сувеніры і навагоднія елкі, аформленыя дэкаратара па апошняй «ёлачнай» модзе.

Характэрна, што 26 кампаній, у тым ліку Валкон-Трэйд, Фабрыка 1 траўня, Хупавы стыль, Rich LED, Глобал Канцэпт, Декофлора, сакавік Шоў - прынялі ўдзел упершыню, і плануюць удзельнічаць у выставе ў далейшым.
Mister Christmas Project - унікальны праект ТК «Веста Альфа», які прапануе партнёрам пяць бізнес-мадэляў, спецыяльна распрацаваных для рэалізацыі навагодняй прадукцыі ў розных фарматах.

Алеся Папова, кіраўнік аддзела па працы з аптовымі пакупнікамі ТК «Веста Альфа» кажа: «Прыехала шмат партнёраў, з якімі мы ўжо плённа працавалі. Прыехалі новыя кліенты, не толькі з Масквы, але і з рэгіёнаў. Сёння намі былі праведзены перамовы з прадстаўнікамі, як аптовых сетак, так і з прадстаўнікамі ритейлинговых кампаній.

На нас пачалі выходзіць так жа і кампаніі, дзейнасць якіх не прадугледжвала да нядаўняга моманту навагоднія ўпрыгожванні - гэта напрыклад арганізацыі па ўнутраным афармленні памяшканняў, а гэтак жа па афармленні плошчаў ».
ПК «Навагодняя ёлка і цацка» - найбуйнейшы вытворца штучных елак і мішуры ў Расіі, якая працуе пад брэндам «Цар Ёлка» традыцыйна прыцягвала ўвагу да сваёй прадукцыі.

Высокая, што пераліваюцца агнямі, ёлка сустракала гасцей выставы ўжо ў фае ЦДХ. Кажа Дзмітрый Аляксандравіч, менеджэр па продажах: «Выставай я задаволены. Задаволены наведвальнасцю, кліентамі, зацікаўленасцю наведвальнікаў. Мы ўдзельнічаем, кожны сезон і гэта прыносіць свой плён. У прынцыпе, усё добра арганізавана, нічога не турбуе ".

Стэнд кампаніі «ТК Вітус» пабіваў ўяўленне: навагоднія калекцыі эксклюзіўных ёлачных упрыгажэнняў і карнавальных касцюмаў, створаныя рукамі высакакласных мастакоў і дызайнераў не толькі адпавядаюць самым апошнім напрамках моды ў калядным дызайне, але і задаюць іх.
Навагоднія цацкі ручной працы ад французскага брэнда Cadeaux de Noel, прадстаўленыя кампаніяй гранж гэтак жа ставяцца да прэміяльным сегменце і не даюць магчымасці прайсці міма.

Вольга Чэхава, менеджэр: «Усе выдатна, але былі гады, калі наведвальнікаў было і пабольш, але, тым не менш, прафесіяналаў вельмі шмат».
На выставе ўпершыню былі прадстаўлены сталёвыя і пазалочаныя вырабы ў лаканічным паўночным стылі ад дацкай кампаніі SDC - Scandinavian Design Capital, якая толькі пачынае асвойваць расійскі рынак у прэміяльным сегменце.

«Абапіраючыся на вопыт іншых кампаній, - каментуе начальнік аддзела збыту Фабрыкі 1 траўня, дэбютанта выставы, - мы прынялі рашэнне ўдзельнічаць у« Christmas Time »і не пралічыліся. Прайшло ўсяго два дня, але ў нас ужо з'явілася досыць шмат новых кантактаў ».
На выставе быў выгадна прадстаўлены айчынны вытворца.

Суздальская майстэрня Дымоў Кераміка таксама паспяхова «дэбютавала» на выставе, прапанаваўшы знатакам рамеснай аўтэнтыкі калекцыі ганчарнай і фаянсавай посуду, а таксама сувенірных і інтэр'ерных аксесуараў ручной працы. Омскі свячны завод прывёз навагоднія свечкі і падсвечнікі розных формаў і каляровых рашэнняў - якія свецяцца, араматызаваныя, з металічным і «ледзяным» эфектам, у стылістыцы рускага каляд.

Жостовская фабрыка дэкаратыўнай роспісу прадставіла прыгожы бізнес-падарунак - калекцыйныя наборы навагодніх шкляных ёлачных шароў, распісаныя майстрамі з захаваннем класічнай жостовской тэхналогіі. Працуючы пад заказ, мастакі выкарыстоўваюць у роспісы колеру карпаратыўнага лагатыпа кампаніі. Унікальная прадукцыя пакуецца ў драўляныя падарункавыя скрынкі, таксама распісаныя ўручную.

Дзіўныя навінкі прапанавала расійская кампанія Лорелея Дэкор - каляровую дэкаратыўную дробку з палімераў, дэкаратыўны снег і фігуры з натуральных матэрыялаў, арыгінальную падарункавую ўпакоўку з яркіх тэхналагічных матэрыялаў.
У дадатак да асноўнай экспазіцыі на «Christmas Time» быў паспяхова рэалізаваны тэматычны праект «Навагодні кірмаш», у якім удзельнічалі кампаніі, якія спецыялізуюцца на вытворчасці дызайнерскай маланакладнай прадукцыі.

Гэта прапанова была арыентавана, перш за ўсё, на спажыўцоў аўтарскіх hand-made тавараў.
Арыгінальныя салодкія падарункі, вырабленыя ўручную, прапанавала кампанія "Царскі пернік», якая падтрымлівае старадаўнюю рускую традыцыю вытворчасці пернікаў.
На восеньскай выставе "Дызайн і Рэклама.

100 Дзён да Новага Года »ўвесь спектр паслуг у галіне правядзення і арганізацыі святаў, а таксама ідэі карпаратыўных падарункаў і бізнес-сувеніраў як дэмакратычнага, так і прэміяльнага класа прапанавалі дызайн-бюро і рэкламныя агенцтва - DEZA, Elama.Ru, Emotion, PRStyle, Альфа-дызайн, арома маркетынг, Begun, Брэнд-лога, Brunnen, Ларсан цэнтр, E-Commerce і многія іншыя.
Пацешныя карпаратыўныя падарункі прадставіла кампанія Еzh style, упершыню ўдзельнічала ў выставе.

Па заўвазе прадстаўнікоў Еzh style, пераважны плюс выставы - зручнае размяшчэнне, добрая арганізацыя, цікавыя ўдзельнікі і шмат новых кантактаў. Дызайн-студыя Жоўтая сабака, працы якой былі неаднаразова адзначаны ўзнагародамі і дыпломамі міжнародных фестываляў і конкурсаў, прадставіла нестандартныя рашэнні гадавых справаздач, каляндарнай прадукцыі, крэатыўных падарункаў, а таксама распрацоўкі рэкламных кампаній.

На восеньскай выставе "Дызайн і рэклама» быў упершыню арганізаваны тэматычны раздзел «Супермаркет ідэй», выразна сегментаваць па групах тавараў і паслуг і прадстаўляе ўвесь асартымент паслуг у галіне комплекснага брэндынгу, распрацоўкі графічных дызайн рашэнняў, рэкламных стратэгій і канцэпцый медыя- кампаній, а таксама шырокі выбар рэкламнай, сувенірнай і карпаратыўнай прадукцыі да Новага года.
Дзелавая праграма ахоплівала самыя важныя і цікавыя навагоднія аспекты.

Дэкаратары і дызайнеры (студыя рытэйл-дызайну Вольгі Болкуновой) расказвалі пра навагоднім афармленні інтэр'ераў ў дамах, гандлёвых і бізнес-цэнтрах, дэкарыравання вітрын. Крэатыўныя агенцтва (Boroda Project, Акадэмія Камунікацый Wordshop) падзяліліся агульнымі прынцыпамі арганізацыі навагодняга свята, новымі ідэямі ў брэндынгу, прасоўванні, дызайне.

Велізарны сегмент дзелавой праграмы прыходзіўся на Інтэрнэт (Subscribe.ru, eLama.ru, Webinar.ru) - семінары па кантэкстнай рэкламе ў навагодні перыяд, прасоўванню ў сеткі, direct mail карысталіся папулярнасцю ў гасцей выставы.
Акцэнт на сакрэтах рытэйла: лагістыка, мінімізацыя гандлёвых страт, продажу. Сярод дакладчыкаў - Mister Christmas project ад кампаніі «Веста Альфа», Інстытут даследаванні тавараў і кан'юнктуры аптовага рынку (ИТКОР).

Вялікім падзеяй дзелавой праграмы стаў майстар-клас па асноўных тэндэнцыям сучаснага дызайну ад гуру брэнд-дызайну Марчелло М. Минале (Minale Tattersfield Вялікабрытанія). У ліку яго прац - лагатыпы British Petroleum, FA Premier League, Kodak, Motorola, Nestle, Procter & Gamble, San Pellegrin і многія іншыя.
7 і 8 верасня паралельна з праектам «100 ДЗЁН ДА НОВАГА ГОДА» прайшоў Фестываль карпаратыўных event-паслуг PARTY TIME і прэмія «Залаты пазл - 2011. Event Technology Awards ».

Арганізатарамі выступілі event-агенцтва «АртПаб» пры падтрымцы камунікацыйнага агенцтва «Палітбюро» і АМКР. Верасень 8 прайшоў З'езд «Лічбавая вонкавая рэклама ў Расеі», прысвечаны развіццю інавацыйных тэхналогій у лічбавым напрамку на расійскім рынку вонкавай рэкламы. Арганізатар з'езда - кампанія «3Stars", лідэр нарынке паслуг всфере святлодыёдных экранаў.
Прафесіяналы сустракаюцца за 100 дзён да Новага года ў ЦДХ!

Да сустрэчы ў 2012 годзе з 4 па 7 верасня!

2011/09/21
Previous post Next post
Up